Mamzen Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Bekkenløsningen har blitt så ille at jeg ikke kan gå med krykker engang. Kommer meg ikke ut, kommer meg ikke til jordmortime, greier ikke å lage meg mat og er hjemme alene til kl 16. Har 5 uker igjen, kan jo gå i 7 uker til...skal jeg bare avbestille timene, jeg vil jo bli undersøkt... Har jo ingen til å hjelpe meg, mannen min jobber... Noen råd?
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Sett deg på en kontorstol med hjul, finn frem skistavene, og ak i vei!! Hehe...kanskje ikke så god idé....hmm... Utrolig kjedelig med den bekkenløsningen altså... Vet liksom ikke hva som kan hjelpe, men jeg ville i alle fall passet på å ligge mye (det gjør du sikkert allerede), og kanskje mannen din vil være snill og smøre litt mat til deg før han drar på jobb, slik at du har til litt ut over dagen. Ellers så tror jeg mottoet ditt den siste tida som er igjen før fødselen bør være: -hold ut, det er ikke så lenge igjen! Ønsker deg masse lykke til, og håper virkelig at du slipper å gå på overtid, da....
line_n & sara Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 jeg ville kansje sjekka ut mulighetene for at mannen din kan få fri til å følge deg til kontrollene, ev motta omsorgslønn/ bli sykmeld selv.. snakk med jm, og hør om hun har noen råd (du er sikkert ikke den første dette skjer med!) håper det ordner seg på en eller annen måte!
Erisa* Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Tror du kan få drosjerekvisisjon. Ring til jordmora di og snakk med henne!
Mamzen Skrevet 27. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. september 2007 Takk for det, jormor hadde self fri i dag da jeg skulle spørre. Skal undersøke litt..
snart mamma t 2:-) Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 du burde få en vennine til å hjelpe deg på dagene...skaff deg en rullestol på helsestasjonen..ring å snakk med en doktor...si du trenger hjelp..det er en løsning...jeg og har bekkenløsning men ikke halvparten så vondt,stakkars deg!!
*1+1=2 små* Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 tror faktisk mannen din har rett på fri(betalt fri) fra jobben for å hjelpe deg!!! jeg hadde ringt nav og undersøkt, ringt JM og hørt også!! God bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå