Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Blir så frustrert når jeg leser diverse innlegg der noen er redde for samboern/ mannen sin. De tør ikke gjøre slik de selv ønsker, fordi de vet at sambo/ mannen blir rasende, og kanskje også voldelige hvis de ikke etterlever hans ønsker. Disse mennene har et stort adferdsproblem, og det vet damene.. Hvorfor blir dere i slike forhold? Jo, dere har barn sammen, men hvordan kan et barn ha det godt i en familie der mor må gå på tær for far? Jeg vet hvordan det er å leve med en eksplosiv far, det er ikke trygt!!! Tenk dere om to ganger før dere fortsetter i et slikt forhold, kjære dere..
Poteto Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 signerer HI her oppe!!! kom dere ut damer!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 kanskje du skal fortelle dette til damene da om hvordan du hadde det som barn, kanskje da iallefall noen får opp øynene sine når de hører om hvordan ett barn har opplevd å leve med en eksplosiv far eller mor . lett å fortelle andre hva de skal gjøre.men har du ikke selv opplevd å leve med en slik mann vet du ikke hvordan det er. ikke bare å komme seg ut det er en prosses som kan ta lang tid. og menne viser som regel ikke slik adferd før jenten har vært sammen med de lenge og det er blitt sterke følser inne i bildet og noen ganger ett barn også i bildet. dette var ikke negativt ment til deg altså...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Jeg var i et sånt skikkelig ille forhold. Jeg ble på en måte sakte men sikkert hjernevaska om jeg kan kalle det det. Men vet du? Jeg hadde det ikke så ille egentlig som dere tror! For jeg så ikke hvor ille det var før jeg endelig en dag fikk opp øynene å så hva som foregikk og hadde skjedd med meg! Da kom smerten, det var da den kom! Har det bra nå da:D
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Ok..... hvis du sikter blant annet til meg som skrev innlegget om jeg skulle sende sønnen min til svigers eller ikke helga så skal du får et spørsmål.... Synes DU jeg skal forlate min mann pga av 1 skikkelig tøff og hard krangel?? Synes du det? Ja det var JÆVLIG dårlig gjort av han, noe som han kanskje angrer på siden det ikke har skjedd noe lignende senere. Ja jeg er redd for at det samme skal skje igjen, men det er ikke hans feil på en måte. Jeg har vært sammen med en ufin fyr før, så det tar litt tid før jeg kan stole på han igjen pga av det gamle forholde som knekte meg. Jeg er redd for at han skal bli sur og forbanna også fordi jeg liker ikke å gjøre folk sure! Men jeg skjønner poenget ditt, men der er ikke alltid like enkelt, for det er ikke alltid man ser det så godt selv, det kan jeg skrive under på
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Jeg mener ikke å fortelle noen hva de skal gjøre, og jeg har ikke problemer med å skjønne at det er vanskelig når det er mange følelser inne i bildet.. Jeg bare ser det fra et barns ståsted, fordi det var det jeg var.. Min pappa kunne også være kjærlig, morsom og hyggelig, og jeg vet at mamma elsket ham.. Men, han hadde et adferdsproblem som ikke var bra hverken for mamma eller oss barna.. Han kunne ikke kontrollere seg selv når han ble sint. Hvis bare disse mennene kunne forstå at de hadde et problem, så finnes det jo hjelp å få..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Synes ikke man skal forlate noen pga en hard krangel.. Men, det er jo ille hvis man skal gå rundt å være redd for at parteren skal eksplodere! Redsel hører ikke hjemme i et godt forhold, mener jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå