Gå til innhold

please svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er sykemeldt pga trakassering på jobben, og har hatt endel magesmerter som sikkert er på grunn av dette ifølge legen. (spenning/stresssmerter)

Men nå har jeg hatt intense smerte nederst i magen på høyresiden (livmor/lysken kanskje) ganske lenge.(siden imårres) noen som har hatt lignende smerter? jeg kjenner liv, han er veldig aktiv, men lurer også på om det er noe siden han er så aktiv.

skal jeg ringe legevakta/føden eller? begynner å bi litt bekymret nå. det er vondt å reise seg opp å gå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..

har hatt noe lignende. det er bare livmoren som trekker seg sammen og utvider seg.. er vont å reise seg, bøye seg og gå noen ganger....

så dette er ikke farlig..

men hvis du er veldig bekymret kan du jo ringe legevakta å høre..:)

Skrevet

er 22 uker nå, har ikke hatt slike "voksesmarter" på flere uker.

har tenkt at det var voksesmerter, så har jeg lest om smerter i lysken du kan få, men syns bare det har vart så lenge nå. siden 9 imårres.

hadde du det lenge?

Skrevet

på¨meg kan det vare helt fra jeg står opp til jeg legger mg..

Skrevet

okei... skal prøve å berolige meg selv, å ikke minst samboer. han er skikkelig stressa. så jeg måtte be han holde kjeft istad, før han gjorde meg mer bekymra. men hvordan føles smertene ut?

i begynnelsen var det skikkelige stikk i livmora jeg kjente, men nå er det akkurat som om jeg har forstrekt en muskel i livmora. ganske intense smerter.. jeg synes det gjør litt bedre om jeg ligger meg i fosterstilling, men det kan komme likevell.. men er vondt å gå.

Skrevet

det kan ofte kjennes ut såm små krampetrekkninger.

både nede på magen og oppe...

av og til klarer jeg ikke å røyse meg fra sengen. og jeg er bare i uke 20.

men er såm regelt i denne tiden man kjenner det best..

Skrevet

okei, går litt i rykk og napp, så har klart å henta meg et glass vann nå. men får bare fortsette å ligge på sofaen resten av kvelden og håpe det går over til imorgen da.

siden jeg er sykemeldt pga jobben og stress så kan det jo være en god kombinasjon også, men tror jeg ringer imorgen hvis jeg ikke er bedre. men er litt roligere iallefall, takk skal du ha! :)

Skrevet

håper alt årdner seg da.:)

lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...