Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Har vært på innvendig u.l i dag. Fikk beskjed om at jeg ikke har eggløsning. så fikk resept på primolut og pergotime. Har hatt syklus på mellom 43-58 dager. Noen andre som skal begynne på pergo om ca fire dager?
Dotten Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Ønsker deg masse, masse lykke til Klem
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 vil bare ønske deg lykke til
Endaenbabyønskes Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Ja, samme her! Jeg har eggløsning, men blir bare ikke gravid! Så gyn. min vil at vi prøver pergotime for å se om detkan hjelpe på. Jeg skal begynne neste onsdag/torsdag. Spennende! Lykke til!
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 27. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2007 Tusen takk=) Blir søndag på meg=) Noen som har fått primolut føre man skal begynne på pergo? Har ikke hørt om det før tror jeg.
emporium Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Hei Anicol Samme greie som deg - har ikke eggløsning, men jeg har mens (syklus på 5-6 uker) Fikk pergo i dag, skal begynne på Søndag Går og tar akupunktur også. Håper at dette i kombinasjon skal fixe eggløsning snart. Lykke til =O)
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 27. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2007 Jeg har mens jeg og, men er ca 20+ dager til neste gang, så fikk primolut for å fremskynde det litt=) Åssen er det å ta akupunktur? Må du bli henvist eller kan man bare bestille time? Og hvor mye koster det ca for en behandling? Takk, og lykke til du og=)
Kobra Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Jeg var til legen på tirsdag....fikk Primolut og Pergotime....først skal jeg gå 10 dager (3 tab) på Primolut, så får jeg vel TR etter et par dager ++ så blir det Pergotime på dag 5 ut i syklusen...dobbel kur... Gleder meg kjempemasse til å begynne på Pergo igjen!! Så blir det eggløsningsprøyte på meg etter "så og så" mange dager...ca 14-16 tror jeg...er ikke helt sikker...men det ser jo legen når jeg skal inn til ultralyd....
emporium Skrevet 28. september 2007 #10 Skrevet 28. september 2007 Hei Anicol Jeg tar akupunktur i Oslo Har gjort det på eget initiativ - vet ikke om man kan få henvisning Da må i tilfelle den akupunktøren du går til ha avtale med det offentlige om refusjon. Jeg betaler 380,- pr gang Du får det billigere andre steder, men jeg har valgt min utifra anbefalinger, hyggelig sted, hyggelig dame, enkelt å komme seg dit både hjemmefra og fra jobb osv. Betaler gjerne litt ekstra for sånt, jeg. Hun jobber med å stabilisere syklusen, og rydde opp litt stress og ustabilitet i kroppen. Vet ikke om det virker ennå, men holder trua oppe, hehe. Har hatt god erfaring med akupunktur ifbm andre "plager" Vi får holde hverandre orientert =O) (om du vil )
med baby nr 4 i magen Skrevet 28. september 2007 #11 Skrevet 28. september 2007 Ikke mist motet men ta kontakt med legen om det ikke virker, har gått på pergo av og på i 3 år uten resultat, med akumpuntur. Fikk Metformin i tilegg det hjelper på å få eggene hele frem, hvist nokk... Det ble enkelt og greit prøverør på meg. Å så deilig etter år med stress og skuffelser. Men måtte ta det privat etter som jeg har barn fra før av. Det var verdt det... Og nå venter vi bare i spenning til sommeren, håper att frøet sitter godt fast.
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 29. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. september 2007 Jeg har fått beskjed om at ta regelmessige blodprøver så han får se om det virker. Syntes han spesialisten jeg går til virker seriøs og interessert. Fikk beskjed om å ringe og mase om det var noe, så han får nok høre det om det ikke funker=) Hvorfor begynte du på pero? Mista du eggløsninga etter de første barna? Får håper du lykkes med prøverøret da=)
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 29. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. september 2007 Svarte deg PM jeg=)
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 29. september 2007 #14 Skrevet 29. september 2007 lykke til med pergo:) krysser fingrene for deg!!! klem:)
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 29. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 29. september 2007 Takk Takk=) Er du lite på msn om dagen, eller er vi der aldri samtidig=P`? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå