Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Her i Haugesund er været strålende i dag.Det er faktisk varm å sitte i sola.Deiligt!Har vært ute og planta litt lyng på altanen og nå skal jeg ut å gå min daglige tur.Til en forandring uten regntøy.Etterpå skal jeg hjem å bake havremakroner til min kjære kommer hjem i morgen.En fin dag!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 jaaa i bergen også¨... helt heeerlig vær.... en liten blund på puten nå så er d ut på tur igjen... ska nyyyte solen i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå