Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg har ikke trent på treningsstudio siden jeg gikk garvid og gutten min er 16 mnd nå.. Jeg føler at jeg har lyst til å begynne å trene igjen, men skjønner ikke hvordan jeg skal rekke over alt?? Jobben, være mamma, og en god samboer.. Noen gode tips?? Går tur hver dag og trener hjemme på matte annenhver dag..
lille je Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Føler du ikke at du får trent nok nå da? Det høres jo ganske bra ut det der?
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 Jo, jeg føler egentlig det, men jeg sliter veldig med vekta mi (genetisk) og i samråd med legen avventer vi nå 2 mnd til for å se om jeg går ned noe.. Og gjør jeg ikke det er det medikamenter.. Og det har jeg lite lyst til egentlig. Vi har ellers et sunt kosthold med variert og sunn mat. Unner oss å kose oss i helgene, men det er alt!
lettereforvirra Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Slet med det samme selv, altså å komme meg ut av stolen når barna hadde lagt seg. Men trening avler mer trening og jeg får mer energi av å trene. Dvs mer energi til barna. Men ja, det er godt å sette seg ned når barna har lagt seg altså ! mm Mannen min er veldig glad for jeg går på trening, da kommer jeg som regel alltid blid og stolt hjem. Og han har fått litt tid for seg selv og slappe av. Ønsker deg lykke til, en kveld i uka er nok til å merke det på energi og humør tror jeg. Og så ønsker jeg meg selv lykke til å håper jeg orker å gå på trening i kveld.
firemerkersmør Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Ja, prøver å trene 3 ganger i uke, få som regel i hvertfall til 2 + tur i helgen. Litt travelt nå med flytting, så blir ikke så mye. Må prioritere flytteting når tassen har lagt seg, men savner det. Trenger det for ike å ese ut.
firemerkersmør Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Glemte å si at jeg prioritere det høyt. Innimellom forran venner og sofaen. Hvis det er lenge siden kan jeg trene når tassen er våken også. Tar han med på senteret i helgene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå