Tigermor. Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 ...fikk så sykt lyst på biff nå!! Herremingud så godt d hadde vært med biff, fløtegratinerte poteter, grønnsaker og bernais..Mmmmm, tennene løper i vann =)
Pinny og lillegutt Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 fløtegratinerte poteter *sikle* synd jeg ikke er flink på kjøkkenet.. ellers hadde jeg lagd det til middag i dag =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå