Gå til innhold

Blondie30.......har du født?


mylittleangel2♥Gravid♥

Anbefalte innlegg

jeg venter fortsatt i spenning på at ting skal skje her men........

idag har jeg støvsugd og vasket over hele huset. skrubbet gangen på alle fire. har flislagt gulv som var veldig drittent pga byggearb.

kan det skje noe etter dette montro. magen strammer seg noe veldig her hehe. kjenner det i ryggen, men men

må skje noe snart!!!!!!!!hehe

sex virker ikke ut som det hjelper heller...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.... Venter fortsatt her, å blir snart sprø !!! Var hos legen i går, fortsatt 2 cm åpning. Har endel kynnere, men de blir liksom ikke noe av.. Hiver meg ut i helgevasken her, så får vi jo håpe!!! Satser på at vi treffes på sykehuset nå i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til legen idag på kontroll siden ikke har skjedd noe enda. føler meg tryggere da på at alt ser greit ut. kan legen sjekke om mna har begynt å bli moden i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan han, gjorde min lege hos meg i går... Du må gi meg beskjed om hva legen sier senere da.. spennende.. Snakka akkurat med ei som hadde gått 3 uker på overtid(det er jo oppløftende å høre ... hehe)

Jeg har ny time hos legen til onsdag 3 okt, da vil han henvise meg til sykehuset for vurdering om igangsetting, fordi babyen kan være stor nå , ble målt til 3600 gram for en mnd siden.

Men håper jo virkelig det skjer på naturlig vis FØR det !!!! Hvor i Arendal bor du forresten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spurte ikke om å sjekke om jeg var moden.

men ho håpte jo på at jeg fødte iløpet av uka, slik at jeg slapp å bli sendt til overtidsvurdering. jeg fikk ny time fredag 5 okt. ho håpte på at jeg ikke kom da hehe. da skal jeg til en annen lege, for ho hadde høstferie da.

jeg håper det skjer noe i helgen hehe, mange som venter på glameldingen hehe.

jeg får noen tak på v.side innimellom, det er såpass ubehagelig at jeg må stoppe opp litt.

jeg bor på hisøya. ikke så langt fra vanntårnet.......

du da?er det nr 2 du skal da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅååå ja, meldinger å tlf hele tida her, blir jo litt lei av det, men så vet jeg at jeg er like dann når andre skal ha... hehe...

Jeg skal ha nr 3 , men er noen år siden sist... Har en gutt på 10 og ei jente på 7 fra før. Bor på Rykene... (bondelandet) hehe

Spørs om ikke du er i gang da.. Vi vil føde denna helga !!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det hadde virkelig ikke gjort noe om det var noe pågang. hehe

verker i ryggen også.

jaja får nok bar eha tålmodighet........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenting inatt heller.........føler jeg kommer til å gå gravid like lenge som elefanten tror jeg :P

idag er det så dritt vær her i sør at det hadde vært en fin dag å født på hehe:P ikke noe å finne på alikevel hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd noe mer hos deg eller ?.... Enda en natt her uten de store tegna, murrer stadig litt, men blir liksom ikke noe av... Nermer seg veldig oktober nå ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ikke noe skjedde inatt heller. ligger å det sammen. prøvd å spise kanel osv. men nytter ikke. siste dagen som sept barn idag ja.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...