Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Hei dere Hvordan er det å slutte med p piller midt i et brett? Jeg er så utålmodig på å begynne å prøve nå at jeg nesten sprekker!! Går på microgynon. Skulle jo tro at kroppen bare ville være glad for å slippe disse hormonene?! Har noen av dere sluttet midt i et brett? Tok det i så fall lang tid før tr kom?
90210 Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg slutta på pillen ca midt på brettet,.. og uten å egentlig prøve å bli gravid så ble jeg gravid 3mnd etter pilleslutt...
Gjest Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Kult Må bare sjekke med mannen min før jeg hiver resten av pillene Stakkars, han må stå ut med mye "jegønskermegbabyimagen" prat i disse dager, gitt....
Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 hehe.. vilhababy-prat får de tåle litt vi som skal bære det lille nurket i 9 mnd.. ang. pilleslutt.. jeg brukte samme merke.. sluttet etter et brett jeg da, men jeg har hørt det er lurt pga syklusen å ta ferdig et brett.. men det er vell ikke skadelig å slutte mitt i, men har hørt noe om at det blir litt ubalanse med hormonene.. du kan jo høre med en lege.. men er jo noen her inne som har sagt de har gjort det, så da går det jo bra for noen iallfall... lykke til med babylaging :-) håper dere får spire raskt!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Tusen takk Joda, det er vel kanskje best å ta brettet helt ut, men jeg er som jeg skrev IKKE av den tålmodige typen.... sukk.... Vil ikke ta piller i hele EN uke og 5 dager til!!! Men bør kanskje ta en telefon til gynekologen min, bare for å være sikker!
stine_77 Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Hei.. Sluttet midt i et pillebrett. Og to uker etterpå hadde positiv graviditetstest. Så det gikk litt fortere enn vi hadde trodd. Men kan vel egentlig kanskje tenke meg at det er lurt å ta det ut, blant annet fordi det da er det lettere å beregne riktig termin.
Gjest Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Ringte legen (som sagt... er veldig utålmodig!!) og hun sa det går fint å slutte nå, men må regne med noen blødninger. Det skal jeg nok overleve. Fyttikatta stine_77.... TO uker?? Det er bra jobbet altså ) Ja, fra og med i dag så er jeg altså offisiell prøver. HURRAAAAA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå