Miss RM Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Er 34 + 3. Har i de siste ukene begynt å lekke litt fra begge brystene, og begynner å bli sår, i tillegg til at de er tørre rundt brystvortene.. Noen som har erfaringer med dette? Ev. kan anbefale noen gode kremer? Dette er vel bare en bitteliten forsmak på hva som venter :-)
line_n & sara Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 har hørt mye skryt her inne om Purelan (apotekvare) har iallefall notert meg navnet, og kommer til å pakke den i den berømte sykehusbaggen!
gla_mamma Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 jeg brukte purelan og skjell på mine såre vorteer og det fungerte flott
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Du kan bruke apotekets A-creme. Den er kjempegod. Brukte selv den i forrige svangerskap.
troika*22.01.08* Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 locobase er en veldig god og fet krem, den fåes på apoteket, tror ikke den er så veldig dyr. men veldig god til sår og irriteert hud. Jobber på sykehjem å der bruker vi den til både såre romper og bryster;)
Ronja R. Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Dette er et svenskt fenomen, men begge søstrene mine har sverget till blåskjell. Et skjell på hver pupp. ( De selges på BB i Sverige for 40-50 kr st!! ) Det er helt vanlige blåskjell som du kan finne selv på stranden. De holder brystvortene fuktige samtidlig som som de beskytter mot skav. Lykke til!
mininurk Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Purilan er definitivt best. Eneste kremen som har funka på meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå