Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg dumpet min kjæreste på flekken i forrige uke. Han fortalte meg at han tenner seksuelt på små barn. Han tenner på sin egen sønn som er 5 år, men lar ikke sønnen se det (blir jo flaut hvis han sier til noen at pappa har stor tiss, sa han)....! Han fortalte om flere episoder. Men vi kom aldri så langt at jeg fikk vite om han hadde gått videre enn å stoppe ved tenningen. Vi var nettopp i syden. han kommenterte stadig småjenter, se så nydelige osv....vi har begge gutter fra før av. Hvis vi får barn så vil jeg ha en jente, sa han....blir syk innvendig når jeg skriver dette. Ikke krangle med meg nå...jeg trenger råd.....jeg er redd for de to små sønnene hans. Jeg vet at han allerede har lagt seg etter en ny dame som har en liten datter. Vi var sammen så kort tid at han aldri var alene med mine barn. Men jeg føler at mødrene til de andre barna bør vite dette....jeg stoler ikke på ham...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Meld ham. Bekymringsmelding til barnevernet, samtale med politi.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Takk for svar.. Har jo ingenting håndfast, bare hans betroelser.
Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Bekymringsmelding til barnevernet, absolutt!
RundLurt? Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Ja d er din plikt å melde i fra, bedre å melde en gang for mye, enn en for liten, detter er alvorlige saker!!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Bør jeg si i fra til mødrene nå? Eller la det komme via barnevernet?
RundLurt? Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Ta kontakt med barnevernet du, der får du råd og veiledning om hva du bør gjøre og!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 absolutt meld til barnevernet!! anonymt eller ikke,dette kan du ikke la gå!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Det skal jeg gjøre, Rundlurt... Er så kaotisk i hode mitt, godt å få noen tips om dette nå...mange vonde tanker..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 Nei, kommer aldri til å la dette passere. Det er så drøyt at jeg gikk rett i bakken selv. Skal ta tak i det. HI.
RundLurt? Skrevet 27. september 2007 #12 Skrevet 27. september 2007 Det hadde jeg og hatt, men snakk med noen profesjonelle om det, husk det er jobben deres, de synes ikke det er dumt, som de sa når vi hadde forelesning med barnevernet på utdanninga, så må de vite om sakene fra noen, de går jo ikke rundt å ringer på hos folk. sender du melding anonymt eller ikke, har de plikt til å undersøke saken innen en uke!!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #13 Skrevet 27. september 2007 Ok...veldig godt å vite dette...takk!
-Hengebuksvinet- Skrevet 27. september 2007 #14 Skrevet 27. september 2007 og søk råd om hvordan du bør gå frem videre. De har kompetanse innenfor dette området. Og det er jo ganske så urovekkende at grunnen for å ikke la sønnen se at han tenner på han, er at det ville vært flaut om han fortalte det til noen. Det sier jo litt om grensene hans.
ragna Skrevet 27. september 2007 #15 Skrevet 27. september 2007 det skurrer bittelitt i.o.m at mannen innrømmer overfor deg at han tenner seksuelt på småbarn. som regel går vel pedofile langt for å holde legningen skjult? men gjør som de ovenfor anbefaler; meld fra
Gjest -<<- Skrevet 27. september 2007 #16 Skrevet 27. september 2007 Det er ekstremt sjelden at faktisk pedofile opplever en tiltrekning til både jente- og guttebarn. Så sjelden at det får meg til å tvile på historien. Sånn utover det at han jo måtte være nærmest tilbakestående for å fortelle deg om det med mindre du hadde gitt uttrykk for lignende tilbøyeligheter. Men om den stemmer kan du kontakte barnevernet, hans sønns mor og hans nye kjæreste og presentere din historie. Om det får noen effekt er vanskelig å si.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #17 Skrevet 28. september 2007 Selvsagt må du "pilen" dra meg i tvil her. Opptakten til denne betroelsen var en samtale rundt dette med grenser og voksne/barns seksualitet. Vi var kjærester bare noen få mnd, men han opplevde vel meg som veldig åpen når det kom til seksualitet. Jeg har få hemninger. At han også skulle på sin oppskurde måte tolket det dithen at det innkluderer barn....det kan nok ikke jeg ta ansvar for. Det tar tid å bli kjent med mennesker, og vi hadde familier i hvert vårt hus også. Men etterhvert så jeg ting hos ham som var uvante og ga meg en følelse av at jeg burde komme meg bort, og det litt fort. Det er mulig han selv har vært misbrukt som barn. Jeg vet ikke.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #19 Skrevet 28. september 2007 Ja, har fått avtale allerede på mandag. Skal til en samtale, bare fortelle hva jeg har på hjertet. Så får vi se hva som kommer ut av det.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #20 Skrevet 28. september 2007 BRA!!!!!!!! Modig gjort av deg. Flott du får sagt fra.Kanskje redder du nå barn fra misbruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå