Smula 80 Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg var på 3D i dag, rimelig spent.... er bare 16+5, så jeg regnet ikke med å se så mye, men gud å flinke de er i dag... Alt var som det skulle, og det virker som jeg er litt lenger på vei enn jeg selv tror... 85 til 90%sjangse for at det er en jente....Tjoho... Gled dere!! Ps:har lagt ut bildene...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 huff det var dumt de blir så små innpå siden her.....ser liksom ikke skikkelig....*myse* Jente er fint å få da
Athina' Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Synes de ser så skumle ut når de er så tynne og små jeg, nesten som små alien jo hehe. Skjønner godt at de anbefaler å ta det mellom uke 25 - 32 :-) Men det er jo utrolig søtt å se bebisen sin dah:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå