æsj altså! Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Storebror er hjemme fra bhg i dag, og ikke helt i humør. Lillebror som bestandig er blid, passer på å være sur og masete når den største holder på med noe for seg selv. Hurra, nå sover begge og mor kan drikke en kopp med kaffe:)
Candy girrrl Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Kjenner meg igjen der. Og man bruker liksom ikke den gylne tida til å vaske gulv. I mitt tilfelle er det da kaffe, data, mobilpludring og andre koselige ting
meg & to små vampyrer Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 ehh, jeg er så trøtt at jeg leste "mobilpuling". går det an!
Candy girrrl Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Hehe.. huff. Nei den slags skal jeg heller ha til gode )
meg & to små vampyrer Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Flere enn dere to som trenger kaffe hvertfall! Men funksjonen "vibrerende mobil" fikk jo mer mening da jeg leste feil.
æsj altså! Skrevet 27. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. september 2007 Det er de beste kaffekoppen jeg har drukket på år og dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå