Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Og når er det vanlig at hodet fester seg i bekkenet for førstegangsfødene? Er 35+3 i dag og syns at presset mot blæra har blitt større. Skal til jm til uka og håper på beskjed om at hodet er ned og gjerne festet...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Dytter.. Hodet har festet seg hos meg , men NÅR synker magen??? Og er det noe logikk om dette skjer rett før fødsel ??
jula Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 ja,det lurer jeg også på!34+4 i dag,jeg og mamma synes magen er sunket litt.og ja, ØKT press på blæra,spesielt om natta..natt til i går var jeg 6! ganger, fram til kl 01 hadde jeg vert på do 3 ganger..ikke hadde jeg drukket spes mye heller..:-/
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 jeg har termin i morgen, og føler kanskje at magen har sunket litt de siste dagene. Enda slimpropp har gått og hodet vært festet siden uke 35. Jeg vet at det ikke finnes noen fasitsvar, for noen så synker den et par uker før fødselen (rundt 37), mens for noen så synker den den dagen man føder. veldig forskjellig:)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 min sank nok ikke før uke 38.. og like etter fikk jeg beskjed om at hode var festet;) er førstegangs..
Pinny og lillegutt Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Jeg fikk bekreftet at hodet var festet da jeg var 38+2. Men tror det festet seg en gang i uke 37, for jeg følte et skikkelig ubehag en dag som JM mente på at var mest sannsynlig da han festet seg. Magen vet jeg desverre ikke. min mor og samboer mener på at magen har sunket på meg nå (3 dager til termin), men jeg vet ikke jeg.. kan ikke se det selv i allefall. Uansett tror jeg det er veldig inviduelt både når magen synker og når hodet fester seg (om det i det hele tatt gjør det).
Aylinah Skrevet 28. september 2007 #7 Skrevet 28. september 2007 Her er hodet ikke festet,er stor i bekkenet. Magen har synki flere ganger faktisk fra jeg var 36uker på vei hehe,så det der er såååå variert ) Er også førstegangs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå