Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 iflg mme-pakka skal hun ha 100 ml melk hver fjerde time. klokka 7 fikk hun 100 ml, men klarte å grine seg til 50 ml ekstra. klokka 10 var hun sulten igjen , og fikk 100 ml. var ikke fornøyd, og drakk 100(!!!) til!!! og nå klokka et fikk hun 150 ml ekstra. nå ligger hun og gaper, rekker tunge, suger på fingre og sutrer. jeg kan da ikke gi henne mer? man skal jo ikke gi over en liter mme i døgnet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå