velsignet med to Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Blir så irritert på dem, det har vært så enormt mye rot frem og tilbake i forhold til lønn, trygdekontoret, osv osv. Fra og med mai i år skulle vi gå opp i lønn 7500,- + 10%, men av en eller annen grunn kunne vi ikke få det utbetalt da så vi skulle få det etterbetalt nå på septemberlønna. Jeg fikk inn ordinær lønn den 21., alt i orden med den MEN ingen etterbetaling der nei. Pratet med en kollega og hun fortalte at joda det hadde alle di andre fått, jeg måtte bare sjekke det på nytt det kommer sikkert snart. Men i dag er det fortsatt ikke kommet, jeg ringer til regnskapskontoret og de forteller meg da at "nei du er ikke skrevet opp på lista over hvem som skulle ha etterbetalt"! Neivel? Jeg ringer da til jobben, og de har som vanlig ikke tid til dette i dag så jeg må prøve igjen i morgen. Verdens mest rotete arbeidsplass og jeg er så himla glad for at jeg er ferdig der! Nå skal jeg bare få pressa pengene mine også utav dem før jeg gir meg! Åh...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå