Gå til innhold

Mindre lyst på sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velger å være anonym, for synes det er litt flaut å snakke om dette.. Jeg er rundt uke 25, og synes sexlivet vårt har forandret seg masse.. Spesielt jeg.. Jeg klarer ikke nyte det lenger.. Tenker bare på at vi må være forsiktige pga barnet i magen osv.. Så de 3 siste gangene har jeg ikke vært i nærheten av å nyte det.. Er det jeg som er helt på jorde om dagen, eller er det noen fler??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har omtrent ikke sexlyst, så her i gården blir det lite av det.. stakkars sambo...

Skrevet

ja jeg har det også slik, dette er mitt andre svangerskap- ikke noe lyst den gangen heller. kan sikkert telle på to hender i løpet av de 9 mnd vi hadde sex da..

nå er jeg som sagt i mitt andre svangerskap, og har også denne gangen mindre lyst. det er jo slik med svangerskap, noen får økt lyst mens andre får mindre lyst. eller i mitt tilfelle ikke noe lyst i det hele tatt.. mannen min tar det heldivis greit, og etterhvert som magen nå vokser, jeg er i uke 21 sier han at han også har mindre lyst- da han føler han stanger i guttungen..

jeg kunne som du sier også hatt sex og kan godt gjennomføre det, men nyter det ikke på noen som helst måte, og derfor vil jeg heller ikke ha det. sex er jo noe som begge skal nyte..

Skrevet

Hehe :) jeg tror nok du er langt ifra alene om dette gitt..

Har mye mindre sexlyst enn før jeg også, men det er noen ganger noen dager som jeg har MER lyst enn vanlig, men da er som regel han opptatt med noe heelt annet, og har ikke tid til meg.. hehe

Så jeg synes ikke synd på han, får ta de mulighetene som kommer ;)

Skrevet

sånn er det her og.. sist gang var det ingen problem men denne gangen klarer jeg ikke nyte det skikkelig, blir ikke tent liksom, synst det er utrolig vanskelig siden vi har pleid å gjøre det 2-3 ganger i uken og no kanskje 1-2 ganger hver 14 dag.. har sagt det til han og han forstår men ikke så lett for han... men som sagt skal jo begge nyte det og når jeg ikke gjør det så.. setter heller pris på å bar ligge inntil han og kose... håper det er en jente denne gangen da siden jeg hade lyst sist og fikk gutt..

Skrevet

Jeg har mer lyst nå, men er bare i uke 17 foreløpig så det kan jo forandre seg veldig i ukene som går. Vil nok få mer problemer når jeg kjenner barnet ordentlig og magen blir stor.

Skrevet

Det var da mange sexulystne anonyme da...hihi...

KAn telle på ei hånd hvor mange ganger vi har hatt sex siste 3 mnd - mannen sier det ble sånn press de mnd vi prøvde, så det er godt å slippe litt...hahaha!!!!

Kan tenke på 100000 ting jeg heller har lyst på enn sex - men tro meg - etter 2 fødsler vet jeg at dette tar sg opp igjen - over tid :)

Skrevet

jeg sier bare stakkars samboer... null lyst, vi lever i sølibat..

Skrevet

hehe... sann er d her også:) i mitt forige sv.skap hadde jeg lyst hele tiden,men nå har jeg ikke lyst i d hele tatt:( jeg er 3 måner,å vi har hatt sex 3 ganger:/ men så har jeg vondt i bekkenet også,å da er ubehageli å ha sex.

Skrevet

Mindre lyst på sex?? Prøv INGEN lyst på sex.. Overhodet!!!!

Kunne ikke falt meg inn å hatt det nå.

HEH... Jeg som til vanlig krever minst 1 gang til dagen, det er virkelig frustrerendes, for begge oss.

Så du er langt ifra alene om det, da det er ganske vanlig.

Skrevet

Her i gården er det mere min lyst det går på enn babyen, blir bare ikke kåt. Må jobbe lenge før jeg kommer i form, stakkars kjersten er jo helt utsulta. Prøver for hans del å få det til i hvertfall 1 gang pr. uke.

Det er godt å se det er flere med liten lyst.

Skrevet

forferdelige greier..!!

Vi er vant med å ha sex hver dag, minst. Men nå har jeg ingen lyst på sex, men vi kommer i noen situasjoner 2-3 ganger i uken hvor ting lysner. Det værste er at det tar skikkelig på!!Føler meg helt utenfor og merker det så godt at alt ikke er som før!

Skrevet

Har barn fra før, og kan vel si at det blir ikke så veldig mer lystbetont etter at barn(a) har kommet heller... Tjaaa skal vi anslå at det kan telles på én hånd for de seneste tre årene, men ble gravid på første forsøk....

Sjokkerte jeg dere nå, hva?

Skrevet

jeg er også i uke 25 snart 26, har mistet lysten på sex, har altfor mye bekkenløsning plager om dagen :(

men har ikke noe samboer så hadde jeg hatt sexlyst hadde jeg ikke hatt noe å hatt det med siden det er slutt imellom meg og exen.

syns ikke det er flaut å snakke om sex så jeg bruker mitt nick :D

Skrevet

Jeg har null lyst på sex, det var det samme forrige gang. Jeg syns det føles så "feil", han er jo bare noen cm fra babyen vår liksom... dessuten har jeg en ganske aktiv baby så vanskelig å "glemme" at man er gravid mens vi har sex.

Før hadde vi kanskje 1-3 ganger i uka, nå er det kanskje 1-2 ganger hver 14. dag. - og det er bare pliktløp for min del. Vil jo ikke utsulte mannen HELT da...

Skrevet

Det tar litt lenger tid for meg å komme i humør, men når jeg først er der har vi veldig god sex. Riktignok redusert fra 2-3 ganger i uka til 1, men det er forsåvidt greit for oss begge. Merker at jeg har hodet mitt et helt annet sted om dagen og blir fort distrahert når babyen sparker :)

Skrevet

Du er absolutt ikke alene... Dette er vi mange om..

Syns synd på sambo, men sånn får det bare være.. det er ikke null sex, men veldig lite.. har bare rett og slett ikke lyst.. Orker ikke heller..

Skrevet

i mine andre svangerskap har jeg hatt kjempe sex lyst, denne gangen er det stikk motsatt... vi har super sex de gangene vi lar det stå til, men føler jeg blir helt oppgitt bare på tanken av å skulle måtte gjøre det.... huff... håper det gir seg snart... :P

Skrevet

hehe vel... hos meg går det der i bølgedaler... i perioder er det helt uaktuelt- så plutselig har han ikke noe han skulle ha sagt!

Det er godt han er godt trent i å "gi på kommando" etter et godt år med rutinemessig sengevals da vi prøvde å bli gravide:)

Jeg er svært plaget med bekkenløsning og går 100% sykmeldt pga dette, men vi har funnet teknikker der det fint går ann å få et godt resultat:) Så nå nyter vi det når lysten er på topp- også med tanke på at "snart er det slutt"... Jeg ser litt svart på det å ha sex når jeg blir større, det kan fort bli litt ukomfertabelt med sparkende baby midt under akten forestiller jeg meg- men hvem vet? Jeg er gravid for første gang og vet ikke helt hva jeg skal vente meg...

Skrevet

Jeg må bare innrøme at jeg er helt motsatt. Samme var det hele forrige svangerskap.

Skrevet

Jeg hadde litt mindre "lyst" da jeg var kvalm i begynnelsen, men nå er dette helt over, og vi har sex som før. Syns tilogmed det er mye bedre å ha sex nå når jeg ikke går på prevansjon. (Ble uplanlagt gravid da jeg skulle bytte prevansjon.. Er superfruktbar..:)

Vi har sex 3-5 ganger i uken. Det hun over her sier om at de har hatt utrolig lite sex etter at ungene er født burde dere ikke være redd for. Vi har snart 3 barn, og har et aktivt sexliv. Det handler om å ta seg tid til å være kjærester, og ikke bare bo/lage barn sammen.

Håper dere klarer å snu "trenden" når bebisene er ute av magene deres:)

Skrevet

Svært lite sexlyst. Prøvar av og til berre for at det blir for lenge mellom liksom, men greier ikkje å nyte det sidan det svir i skjeda og då er det ikkje mangel på smøring helder. Trasige greier:(

Skrevet

Om man slutter å ha sex, slutter man også å elske hverandre. Sex er hva som skiller dere ut fra bare å være venner.

Jeg og eks mannen min hadde sex 1-2 ganger i året.( de siste årene) Kan ikke huske om jeg kysset han det siste året. Viktigst av alt. Han vet ikke når han sluttet å elske meg, og jeg vet ikke når jeg sluttet å elske han. Er det ikke varme seksuelle følelser i et forhold, blir det slutt.

Vi mennesker kan ikke leve et helt liv men en som kun er venn. Plutselig vil du eller din man treffe noen de blir forelsket i. Det er kun et tids spørsmål. Du anonym over her MÅ gjøre noe før det er for seint. Vi dro til terapi FØR noen av oss hadde truffet noen nye, men fikk beskjed om at er det ikke kjærlighet, er det ingenting terapi kan gjøre.

Skrevet

Vi har mindre lyst, og har gått fra daglig sex, til sex et par ganger i uka. Håper det tar seg opp etter fødselen, for det passer meg bedre med daglig sex. Dette er tredje gangen jeg er gravid. Barn er ingen hinder i å ha et flott kjæreste liv, og et godt sex liv. MEN man må prioritere det:)

Skrevet

Ikke hatt sex siden jeg ble gravid jeg,hehe. Vet jo at det ikke er farlig men...prøver jo og kose mye med samboer da. Sånn får det pent være til lysta kommer,hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...