Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 herregud altså... denne saken her: mann som har misbrukt datteren seksuelt fra hun var 4,5 år gammel http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/27/513366.html og får sååå liten dom??? herreguuud for et land vi bor i... enten så frikjenner man ellers så dømmer man dem skikkelig... og ikke minst til TERAPI!!! blir så oppgitt at jeg ikke har ord!!!
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Ekkle menneske,som kan gjøre noe sant mot sin egen datter!!! syk syk mann.....blir sikkelig sinna jeg og....!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 hadde det vært mitt barn som ble misbrukt og den som hadde gjort d fikk så liten dom hadde jeg følt det som et direkte hån - en ting er å bli trodd men d virker som at slike saker ikke blir tatt på alvor når det blir så få år bak murene... når de først har dømt han for det han har gjort må de gi han en passende straff... åååå arg arg...
Tulletutta Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 det mest tragiske er vel at det der er sikkert ein ganske streng straff i det norske rettsystemet.. er det rart folk ikkje anmelder slike saker, om du skule være så heldig å bli trudd så får jo ikkje personen straff nok.. heile livet til offert blir påvirket, mens gjerningsmannen kan forsett som ingenting..
yvve73 Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Men, hvis du derimot svindler staten for penger!!!!!!!!!!!!!!!!!Da får du straff da. Noe er heeeeeeelt feil i vårt rettssystem....
Gjest Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Helt enig...dette er bare en hån mot den stakkars vesle jenta som sikkert har fått hele livet sitt ødelagt. Hvordan skal hun kunne klare å stole på noen når hennes egen pappa har gjort dette? Syke mennesker...
mamma til 2 små:=) Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Jeg har heller ikke ord!!!!!!! verden er så urettferdig!kjenner at jeg blir kvalm og bitter på hele systemet! ødelegge et annet menniske på den måten!En liten jente på 4 år:=( Jeg lurer bare på hvordan i helvete noe sånn kan skje? Hvordan går det an å bli opphisset på et barn? Skulle kapt av han det han har og sendt han i fengsel for livstid Hvorfor didle og dadle med dem
lotta72 har fått Anders Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Pedofile bør bli kjemisk kastrert! Seksualdriften til syke personerf bør fjernes, så de ikke ødelegger liv til barn. Tenker på jentene i baneheia også. De skyldig der bør aldri ha evnen til å bli kåte igjen.
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Og når er han ute igjen? Lenge før den opprinnelege straffa. Heilt ufatteleg lave straffer for slikt her i landet. Og når det til og med er eins eigen far som forgrip seg - tenkt dei tilknytingsproblema den vesle jenta sikkert alltid vil ha. Kor skal ein føle seg trygg når ein ikkje eingong er det ilag med foreldra? Ofte er jo overgriparen ute att etter berre nokre mnd!! Økonomisk kriminalitet kan gi 10-20 år, og overgrep og voldtekt mot små barn berre nokre mnd eller eit par år! It's a mans world!!! Pengar betyr meir enn liv og sjansen til ein trygg og god oppvekst! Tenk på alle dei liva som vert øydelagde av slikt! Det er ikkje berre barnet som vert utsett. Også næraste familien. Og barnet sin evt framtidige partner/familie, for slike overgrep set jo alltid spor!! Nei, fy fan så lite eit liv blir verdsatt i rettssystemet!!!
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Huff..ja dette er forferdelig!! Jeg kjenner hun som er samboer med overgriperen og hun sier hun tror på han når han sier han ikke har gjort det!! Fatter ikke at hun klarer å leve med og støtte en mann som er dømt i en sånn sak! Hadde aldri klart å sett på han igjen..uforståelig for meg at noen kan godta å leve med noen som er beskylt for noe så alvorlig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå