Gå til innhold

Har jeg stor baby? (samme som småtroll 1-2 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm. Jeg hører til på småtroll 0-1 år.. Menne.. Gutten min virker så stor i forhold til at deres er 10-11 kg NÅ, og 70-80 cm lang..

Han er 4,5 mnd.

Veier 7,5 kg

70 cm lang

Både pappan og jeg er naturlig slanke. Ikke særlig høye heller..

Men kid'n ser jo godt ut da. Ser ikke "lubbete" ut, men helt vanlig.

I forhold til deres mål må jeg le litt... Er det teknisk mulig at han skal stoppe å vokse SÅ fort snart? Han vokser jo 1 cm i uka ca. Og har doblet vekta siden fødsel. Det er kanskje vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, helt normal vil jeg si, ettåringen min er 10.2 kilo og 74 lang, gutten min var 10880 og 78.5 lang på året og hu eldste var 9.4 kilo og 71,5 lang

Skrevet

Snulla vår er snart 5 mnd, og hs sa at ho er stor. Målte og veide på tirsdag, da sa ha at snulla er like stor som en baby på 8mnd......... Hun veide da 7730gr og 69 cm. Så din høres "romslig" oxo:-D

Skrevet

Jenta mi på 2.5 år er 10.5 kg...., men hun er ikke spesielt stor da..

Skrevet

Didrik er også 4,5 mnd Litt over 8 kg og 67 cm lang. Var 4160 da han ble født, så han vokser bra

Skrevet

Jøss....

Men jeg syns likevel ikke kid'n er så svær egentlig. Syns han er et fint vesen;) Og som sagt, han er jo ikke lubben, men mere en lang knott! hehe..

Mereklige greier.... Vokser hele tida. Stopper liksom ikke det der;)

Skrevet

Ho er "godt i stand" , som mamma sier :-))))))

Skrevet

Nei, han høres fin ut :) Det viktige er at han følger sin egen kurve på percentilskjema hos helsesøster, noe han sikkert gjør :)

Skrevet

Nå er det jo ofte sånn at veksten flater av når de blir mer aktiv.

Min yngste var 9 kg da han var like gammel som din. Nå er han 8 mnd og litt over 10 kg.

Skrevet

Han har nok litt godt hold gutten din, men han er nok ikke såååå stor.. Min gutt på 16 mnd er 9500 gram og 75 cm lang, min er heller liten.. men han var ikke 70 cm lang og 7,5 kg før han var en 8-9 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...