Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg blir så INNMARI forbanna når jeg ser folk som ikke behandler dyr skikkelig!!! http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1357376.ece
Gokkel 15pp Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg har ikke turt å se på linken....likevel kjenner jeg at jeg grøsser.
Den drygaste Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 herregud så hjerterått! det skulle ikke vært lov!!!!
doffine Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 slike mennesker skulle fått smake sin egen medisin.. rett og slett blitt behandlet på samme måte...
tuppa prøvd lenge Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 hva er det for noe a?er bedre hvis noen forteller meg det enn at jeg ser det:)tør ikke gå inn for jeg blir alltid så sinnsykt lei meg når det gjelder dyr.
Gjest Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Det er bilder av ulike måter å frakte dyr på. Som f.eks å ha hest i baksetet på en bil, presse en kalv ned i bagasjerommet på en bil, legge griser på ryggen, knyte dem sammen og slenge dem bak på sykkelen eller ganske enkelt putte dem inn i et metallrør som er så lite at de ikke får beveget seg. Dyremishandling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå