Gå til innhold

Er dere ute å triller hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke det, men virker nesten som om jeg er eneste? gjør ofte andre ting som å kjøre på besøk til folk, kjøre på butikken og handle etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ute på langtur med vogn hver dag, såfremt det ikke stri-regner. Jeg tar det som en del av gå-ned-i-vekt-etter-fødsel-prosjeketet mitt og går 1-3 timer i rask gange etter hvordan vær og temperatur er. I tillegg har jeg hund som må ha mosjon. Tulla elsker å være ute også, masse frisk luft som igjen gjør godt for nattesøvnen.

Jeg har blitt veldig avhengig av disse turene...

Skrevet

ja, jeg er ute på tur med veslemor hver dag. men ikke bare for turen sin skyld. uten lappen er det den måten jeg kommer meg rundt på.

og her på fjellet skal jeg si det er god mosjon i å traske en tur til byen, så god butikk i miste-vekt-etter-svangerskap.

Skrevet

her må jeg kjøre for å handle og besøke venner og familie, så det blir ofte enten trilletur eller biltur. hvis jeg skal få gjordt litt i huset også i løpet av en dag så blir det ikke tid til begge deler. Tenkte plutselig "huff, er jeg en dårlig mor fordi jeg ikke triller hver dag" men tror jeg ska legge den tanken på hyllen jeg...

HI

Skrevet

Ja vi er ute og går hver dag så og si. Vi går til butikken- 15 min å gå også hjemigjen. Fin tur.Ellers så går vi turer rundtom her vi bor. Kjempe herlig. Og faktisk ekstra godt å komme innigjen når det har regnet.

Skrevet

prøver å gå tur vær dag ja.. er ikke alltid 2 åringen vill være me da,han vill leike i tunet og sykkle..men ut er vi iallefall vær dag da.. som regel 3 timer.. tar d mellom ammingen av minsten på 2 1/2 mnd... når d pessregner prøver vi å være ute en liten tur,klær seg etter været. men finner på gjerne noen inneaktiviteter oxo og biltur...

Skrevet

nei vi er heller ikke det! Blir kjedelig og gå tur hver dag alene, men lillegutt sover ute i vogna si om dagene så han får da frisk luft.. Jeg trener på treningssenter så trenger ikke den gårturen for "fleskets" skyld heller :)

Skrevet

Vi er ikke ute og går tur hver dag, det blir litt forskjellig. Noen dager trilletur andre dager biltur, busstur, besøk til kjente eller mor og barn trim. Når det er vaskedag hjemme, rekker vi ikke å gå ut..

Skrevet

er ute å triller en del, men ikke hver dag nei:) Ikke dårlig samvittighet for det heller!

Skrevet

Vi er ute og triller hver dag med mindre det er ekstremvær. Snart er det ikke et sted i Oslo vi ikke har vært :)

Skrevet

går hver dag med vogn, men hadde blitt så rastløs av å ikke få den "trimmen"...

Skrevet

Triller ikke hver dag, men nå når været er bra så sover han ute en stund hver dag.

Skrevet

Er ute og triller et par timer nesten hver dag. Dersom vi drar på besøk eller til byen, hopper vi over trilleturen :) Men når vi er hjemme på dagen, så trilller vi tur. Oskar sover så godt i vognen, i tillegg til at det er god trim for meg :)

Skrevet

Stort sett hver dag - kommer an på om jeg har andre planer den dagen eller om det stri-regner og blåser...men er stort sett ute i all slags vær.

Skrevet

Stort sett:)) Men jeg går ikke tur om det er skikkelig drittvær altså!! Men tåler både litt regn og litt blåst, så lenge det ikke er plaskeregn og stiv kuling ;-))

Skrevet

Jeg proever aa trille hver dag, jeg synes det er saa kjekt! Men ikke alltid jeg gaar i rask gange da.. Synes bare det er fint aa ta tuppen med ut og saa sover hun saa godt. Har veldig troen paa at frisk luft hver dag er tingen. Og jeg er ennaa en "stolt" hoenemor, liker aa vise henne frem :-).

Skrevet

Ja, å det er minimum 2 ganger pr. dag. Jeg har ei datter som går på skole, å det er ikke lengre veien enn at vi går. Etter at hun er levert så triller vi en ekstra runde rundt omkring her i området og når hun er ferdig på skolen så triller vi en tur før hun er ferdig, for så å trille å hente henne. Så kan det hende det blir enda en tur...hvis det er noe vi må ha på butikken!

Skrevet

Du er ikke alene altså.. Jeg vil og vil men får ikke til!!

Dørstokkmila har alltid vært mitt største problem, så jeg ender ofte opp med den letteste løsningen - bilen.

Må komme meg ut og gå bort noen kilo før vinteren setter skikkelig inn..

Skrevet

Er ute på tur hver dag ja, minimum 1 time, lengste er vel på 4 timer. Får dagene til å gå, kiloene til å forsvinne (hvordan klarte jeg å ta av 10 kg men så legge på meg 2 som nekter å forsvinne???) og går enten alene eller med trillevenninner. Lillepjokk sover faktisk bedre hjemme i sengen men tidligere var dette eneste stedet han sov så da hadde jeg lite valg. I går og i dag er det nydelig høstsol så da blir det tur på fjellet, elsker denne årstiden! Og har investert i dyrt og godt regntøy så intet vær er for gale..

Skrevet

er ute og triller så sant det er fint vært.. men vis det blåser og regner noe sykt blir vi inne.. men prøver og gå hver dag..

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke, ikke i nærheten en gang. Gutten sove i sengen sin på dagtid med vindu åpent. Bor på landet, masse frisk luft.

Mens han sover ordner jeg med tin gi huset, sover eller slapper av. Når han er våken er han med i b.hagen og bringer og henter søskene sine. Så han er utenomhus også:)

Skrevet

Er ute hver dag, men ikke alltid vi triller. Det hendre at vi bare er en tur i sandkassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...