Gå til innhold

smerter i høgre side i uke 38


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sovet i natt pga smerte i høgre side. Klarte ikke snu meg eller noe. Kom meg tilslutt ut av sengen, hentet noen puter slik at jeg kunne "sittesove". Sovnet tilslutt i 5-tiden i natt. da jeg voknet hadde jeg ikke vondt, men nå er jeg begynt å kjenne på det. Noen som vet hva dette kan være? Har lurt på om jeg skal ringe føden dersom det blir like vondt igjen... Skal på kontroll med jordmor tidlig i morgen og kan kanskje vente til da? det er kanskje ikke så mye de kan få gjort før den tid uansett? (får jo sjekket det opp da mener jeg)... Noen som har hatt smerter i høgre side? kjennes nesten ut som hold som man får etter en joggetur i dårlig form...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det same gjelder hos deg da.. Men hos meg ligger barnet med hodet ned, kroppen på høgre side og bena på venstre side. Det gjør at det ofte strammer ekstra mye på høgre side, spesiellt dersom jeg får kynnere. Men jeg har ikke opplevd det som veldig smertefullt... Dersom det er så ille ville jeg kanskje kontaktet føden som du sier. Jeg har lav terskel for å kontakte dem og føler alltid at de tar godt imot meg. De er der for at vi skal føle oss trygg. :-)

Skrevet

Jeg har hørt at slike smerter en sjelden gang kan være eneste tegn på svangerskapsforgiftning. Ikke for å skremme deg, men ha det i bakhodet ihvertfall. Bedre å ringe føden en gang for mye, enn en for lite.

Sikkert helt normalt, men hvis du er usikker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...