gep68 har fått jenta:-) Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Er 27+6 i dag og dei siste dagene har det vært mindre spark en før,kjenner bare små bevegelser. Dette er mitt 4 svangerskap men det er 10 år siden sist husker ikke hvordan det var da. Noen andre som har opplevd det samme?
Jordbæret <3 Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg hadde det slik da jeg gikk med sistemann, og det er elleve år siden, men jeg husker det godt fordi jeg da var hyppig til kontroll i en periode. Det som var grunnen hos meg til at det var lite liv, var at jeg spiste for lite mat, så babyen ble rett og slett slapp av det. Men barnet kan faktisk ha late perioder... :-)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg har også hatt det slik de siste dagene. er 26+6. har kjent voldsomt masse liv siden uke 19, men de siste 3 dagene har det vært veldig rolig. Bare såvidt jeg har kjent 2-3 små dult sent på kvelden de siste dagene. Ringte jordmor og hun sa at babyen sikkert hadde snudd seg eller endret sove/bevegelsesmønster. Er fortsatt litt bekymret og jeg vurderer å gå til lege etter helga for å høre hjertelyden om ikke ting har forandret seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå