1stor1liten =) Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 ble bare litt inspirert av den tråden nedfor om caps på pappaene på føden.. For min del så er min samboer latino og da blir det en litt annen klesstil. han er kjempefin med og uten caps! =) Han liker å kle seg skikkelig og fint men med hans stil
Honningmelon Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg liker ikke det. Likte da jeg var 16 år, men ikke nå :-) Er det en gjennomførst stil, så er det vel en ting, men syns caps blir litt harry, jeg :-)
Gjest Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 min sambo er også latino ) og elsker caps haha.. går i det hver dag
solstråle69 Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Helt greit for meg, men jeg synes det er normal folkeskikk å ta av seg "lua" inne.
EnJente_m_EnJente Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Barnefar er 21 og drar stilen med caps, ser kjempebra ut ! Ingen problemer med det, men altså, det kler kanskje ikke like godt en 35 åring som en på rundt 20 oav. Da tenker jeg på at man jo vokser fra visse stiler, akkurat som det ikke er fint å se 35 år gamle damer kle seg som de var 20 (ekstrem klær da osv.) Tror det kommer an på alder OG person jeg !
Storebror & Lillesøster Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Liker caps men til passende anledninger,ikke bryllup og fest akkurat,men på hverdager så syntes jeg det er ok.
EnJente_m_EnJente Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 enig med solstråle ! MEN jeg tror disse mennene visste det skulle være kamera der, er nervøse og kanskje redd for å gråte på "kamera" derfor har de caps på...heeelt forståelig at de vil gjemme seg litt ! Er ikke mange som hadde latt seg filme i en så sårbar situasjon !
1stor1liten =) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2007 sambo bruker caps inne som ute, har ikke noe regler på det. Han hadde ikke brukt caps i bryllup og fin fest selvfølgelig men om vi har fest selv er det caps på. det er jo som sagt nedfor her en hel stil det går i.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Kanskje han er av de menn som har mistet litt hår, og som skjemmes over det? Det kan faktisk være en god grunn (for han) at han bruker caps hele tiden!
1stor1liten =) Skrevet 27. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. september 2007 han bruker ikke caps Hele tiden,men mye.. kan lover deg det ikke er noe hårmangel på hodet hans. Han faktisk veldig fint og mørkt hår. capsen henger bare sammen med stilen hans. han kan fikse seg fin på håret og gå uten også
meg & to små vampyrer Skrevet 27. september 2007 #12 Skrevet 27. september 2007 Liker ikke caps, minner meg om eks med gårdbruk og slikt, he he:) Min mann går med lue om det er kaldt eller hlst sin fine brune hatt i ull:) Da ser han ut som mann med hatt i film fra 30tallet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå