Gå til innhold

Er det et godt tegn? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt første innlegg. Har vært innom for å snike litt hver dag i en mnd;-)

Prøver å bli gravid som så mange andre. Skulle hatt mens for ca 1 uke siden. Ingen tegn til tanta ennå. Ingen kvalme, men litt uvel i magen. Stikkinger osv. Hyppigere avføring. Vondt i hodet og trøtt. Kan det hende at jeg er gravid? Har tatt noen tester, men negativt. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen inn hit.. :)

Jada. Du har jo flere typiske gravidetegn.... Det kan hende du er litt treig produsent av hcg, så det kan ta litt tid før det slår ut. Noen tester positivt sent, andre veeeeldig tidlig. Så lenge tanta ikke kommer er det håp vet du!

Du kan jo ev. ta en test hos legen :) Lykke til!

Skrevet

Hei og velkommen hit :) Håper du ikke blir inne på bligravid like lenge som noen av oss her inne da :)

Lenge siden du sluttet med prevensjon? Har du stabil syklus?

Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk:-) Jeg krysser fingre og tær:-)

Jeg tror jeg er ev veldig ivrig tester. Blir like skuffa hver gang. Dyrt er det også i lengden med disse tenstene:)

Har du vært heldig? har du spire på gang eller? :-)

Skrevet

Hei, og tusen takk. Kjekt å være med her.

Jeg sluttet med Ceracette (p-pille) i juni 07. Og har hatt stabile sykluser.

Håper at det er noe, men det er jo lett å kjenne ekstra godt etter symptomer i alle retninger:-) Vi vil jo så gjerne, ikke sant? :)

Har du spire?

Skrevet

He, he. Blir lett sånn. Jeg selv har holdt meg i skinnet når det gjelder testing. Tanta kommer omtrent alltid på dagen, så jeg venter heller på den en dag eller to, før jeg bruker mange dyre tester :)

I går klarte jeg ikke å la være, og den var dessverre negativ. MEEEEN, tanta har ikke kommet enda, så det er jo enda et lite håp :)

Er ellers i min 14 pp (prøveperiode), så det har tatt sin tid gitt. Men, trøsten er jo at jeg har ei snuppe på 2 år fra før da å kose med :)

Skrevet

Jeg sluttet på cerazette i april i fjor... og ingen spire her ennå nei... Begynner å bli lei nå ja

Skrevet

Ja da har det tatt sin tid. Utrolig så forskjellig det er fra person til person. Det har jeg skjønt nå som jeg har lest litt inne på forumet her.

Kjempe kos at du har en tulle på 2 år. Det er en deilig alder:-)

Jeg krysser fingre og tær for deg også:-)

Nå blir jeg ute av nett resten av dagen (desverre). Vi prates no kanskje i morgen:-)

Skrevet

Huff. Skal si jeg føler med deg. Håper vi snart er heldige:-)

Det er lett å bli oppgitt og motløs, men en dag rett rundt hjørnet sitter den vel hos oss også:-) Helt sikkert.

Jeg krysser fingre og tær og alt som er for deg også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...