Dette skal gå bra Skrevet 28. september 2007 #26 Skrevet 28. september 2007 Jenten vår heter Malin. Trodde det var et spesielt navn som ikke så mange het, helt til vi hadde bestemt oss og plutselig hørte mange som het det rundt om....Men likevel nydelig. Gutten vår skulle hete Adrian. Oppkalt etter pappa som har et nederlandsk navn. Adrian fikk navnet sitt, men han fikk ikke brukt det fordi han døde inni magen min i 30 uke. Nå står det på graven hans isteden, og pappaen fikk aldri oppleve at sønnen ble oppkalt etter ham. Om vi skulle være så heldige å få flere barn, utsetter jeg navnevalget til jeg vet at alt har gått bra og babyen er født og i live.
Gjest Skrevet 28. september 2007 #27 Skrevet 28. september 2007 Venter og venter på at lille Hedda-spiren skal sitte. Har Brage fra før.
Liaes Skrevet 28. september 2007 #28 Skrevet 28. september 2007 Har maaange navn... Mest sansynlig skal evt jente hete: Naomi eller Ariel... men har også: Marielle, Savannah,Mathea, Aurora, Ronja, Safira og Cara:) Mest sansynlig skal evt gutt hete: Luca eller sander..og så digger jeg navnet Odin Anker. men har også: theodor, noah, niklas,oliver, mikal og casper
beby?? Skrevet 28. september 2007 #29 Skrevet 28. september 2007 jaaa det har viu=) jente navn: anniken, elise, guttenavn:christoffer,patrik,jonas,eller joakim=)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 28. september 2007 #30 Skrevet 28. september 2007 Gutt: Patrick, Joachim, Leon eller Kevin Jente: Tomine, Kine Sophie, Rachel Sofie/Rakel Sophie, Ariana, Patricia. Det er de navnene jeg har foreløpig... Må se hva som passer best til Nikolay når den tid kommer...
Gjest Skrevet 28. september 2007 #31 Skrevet 28. september 2007 så masse flotte navn!! Guttene våre heter Preben og Jomar, har ikke klue om hva jeg skal kalle en event gutt til...liker Jorik, men det er så likt Jomar.. Skulle vi få en jente har vi tenkt på navnet Alma Sofie.
Gjest Skrevet 29. september 2007 #33 Skrevet 29. september 2007 Hehe, har nok tenkt litt Liker godt Sunniva og Frida, Tim og Hermann. Men vi får se når den tiden kommer...
Gjest Skrevet 29. september 2007 #34 Skrevet 29. september 2007 Gutt: Peter (slektsnavn til sambo) Jente: Florentina
Linnsi_79 Skrevet 29. september 2007 #35 Skrevet 29. september 2007 Liker guttenavnene; Jakob, Theodor, Sander, Noah..... men det er jo mange fine. Jentenavn synes jeg er enklere, har forelska meg i Julia og Silje, men liker også Emma, Tuva, Tiril og Isabell godt...
Piamin Skrevet 29. september 2007 #36 Skrevet 29. september 2007 Jeg ønsker meg navn som ikke alle andre har! Jobber i barnehage så det er mange navn som er fine, men som blir uaktuelle fordi det er så mange som heter det! Feks: Tuva, Vilde, Lucas, Emil, Theodor, Brage, Trym, Sander, Kasper, Jonatan, Benjamin osv...
♥Mammatil3små♥ Skrevet 29. september 2007 #37 Skrevet 29. september 2007 Har en som heter Nikolas... Liker godt: Linnèa, Kimberly og Emma. Michael, David, Liam og Lucas. Mn er ikke sikkert vi bruker noen av de navna da:)
muttepus Skrevet 29. september 2007 #38 Skrevet 29. september 2007 Jente: Emilia Gutt: Lukas Olai / Lucas Olai Det er favorittene, men tror det er vanskelig å bestemme noe før en ser det lille nurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå