Lovise Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg var på ultralyd i går og fikk vite at jeg har to små fostre i magen! Hvilke erfaringer har dere med tvillingvogner og hva anbefaler dere? Jeg vil helst ha en slags kombivogn dersom det er mulig... Håper noen kan orientere meg om vogner!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 har rett og slett ikke peiling på vogner..jeg vet jeg har en brio vogn og jeg hater den..hehe..den er så klompete å fæl..vil ha ny ja..hehehe..=)
malin2 Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Hej, jag har tvillingar på 16 månader. Jag har en OTH urban jungle vogn som jag er super nøjd med. Når barna var små hade jag en dubbel insats och ved ca 6 månader gick jag øver till sportsinsatsen. Dyr att køpa men trenger bara en vogn under hela upveksten.
Heidi30 Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 ja den har jeg sett på også til 10 000 kr. Den ser så fin u t. Og den er stødig også? Så den i brun farge jeg....
malin2 Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 jag køpte min liggdel brukt på finn, veldigt lurt då man inte bruker den så lenge. Den er ganska liten så lengre en 6 månader går inte, men de ligger veldigt fint i sportsdelen också. Ja den er stødig. Tror man sparar endel penger på att køpe i sverige.
sarp m/ Niklas og Marius. Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Hei. Vi har en Teutonia S6 og er veldig fornøyd med den. Det er en vogn som er god, solid og veldig god plass i. Har mykbagger i da de er størst. Guttene er snart 10mnd og ligger enda i baggene.(kan ta av toppen på baggene så de blir lengre) Det som er negativt med vogna er at den er stor og tung. Blir ikke så liten sammenlagt. Så jeg har en liten trille ved siden av som brukes ved små turer.
emlyn Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Gratulerer!! Vii har også OTH Urban jungle og er kjempefornøyd. veldig nett, og god og lett å trille. får mange komplimenter også på gata, av vilt fremmede! den er dyr,men man får jo solgt den igjen. vi sparte mange tusen på å kjøpe fjorårets modell og bruke 10 prosent-rabatten til tvillingforeldreforeningen. noen kjøper også fra utlandet.
Coria Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Vi har også denne. Er stort sett veldig fornøyd, bortsett fra når jeg skal ha den ut og inn av bilen. Synes det er så vanskelig at jeg unngår det, hvis jeg kan. Gleder meg til de blir så store at jeg kan bruke en paraplytrille når jeg skal ut i bilen :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå