Gå til innhold

Hittil har jeg bare gledet meg, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..nå begynner jeg å lure på om jeg vil bli en elendig mamma. Er så redd for at jeg ikke vil klare å bli en god mamma. Er ikke noe flink med penger, og er redd vi kommer til å få det kjipt økonomisk. Har skrevet inn her tidligere om min spillegalskap, og det er ikke blitt noe bedre. Skjemmes sånn, og det er så vondt. Vet at alt er min feil, men samtidig føler jeg at det kommer helt ut av kontroll.

Også er jeg kjemperedd for at forholdet til meg og sambo skal ryke i tiden etter fødselen.. Det har kommet så mange rare tanker som jeg ikke har merket var der fra før. Dette barnet er veldig ønsket, men samtidig klarer jeg ikke se på magen min med samme entusiasme som før. Jeg vet at alt kommer til å bli snudd på hodet, og at det vil bli slitsomt. Jeg gleder meg til fødselen, og det første møte med min lille, men er livredd for tiden etterpå... Er det bare jeg som føler det slik? Hadde vært så fint å høre at det er normalt å tenke sånn, men jeg vet ikke om det er det? Føler meg så utakknemlig, selv om jeg egentlig har alt jeg kan ønske meg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt å tenke sånn. Min venninne sto på badete mens vannet gikk og så fortvilet på meg og sa "dette er jeg ikke klar for i det hele tatt". Men alt gikk greit og hun ble en super mamma. Jeg tror alle tenker slik innimellom.

Men du bør søke hjelp for din spillegalskap. All avhengighet er skadelig og det kan ødelegge ditt forhold til babyen og til din kjære. Søk hjelp nå, før babyen blir født!

lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...