Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Tok test i dag, og jeg er gravid igjen gitt! Skjedd liiiitt tidligere enn egentlig planlagt, men du og du så velkomment! Dette blir barn nr to, og både jeg og mannen min gleder oss veldig til å utvide familien. Har en datter på halvannet fra før. Ville bare si hei )
Bomsedeisi Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Gratulerer så mye med den nye spiren i magen =)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Gratulerer såååå mye me spira og velkommen inn igjen:=) Hvor langt er du på vei nå da?Sååååå spennende.... Lykke til med graviditeten:)
Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Vet ikke helt for jeg har litt vandrende sykluser. Men ca 4+2 tror jeg. Eller 4+6... Holder meg til 4+2 jeg, så kan jeg heller bli positivt overrasket senere hvis det skulle vise seg at jeg er lengre på vei ;o)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 hei...velkommen inn...kom inn selv hit i dag jeg.Har en gutt på straks 5mnd så blir to tette her og ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå