Gullklumpen! Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg har veldig ustabil mens. Syklusen min kan variere fra 24 som er det korteste jeg har hatt, til 33 som er det lengste. Oftest kommer den ca dag 29. Er dette vanelig? Kan jo bruke to pakker med tester for å finne ut om jeg har LH! Kjipt! Noen som har noe råd eller forklaring??
Dotten Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Så kjedelig da. Har lest her inne at folk har prøvd akupunktur for å stabilisere syklusen sin.....! Har du prøvd mer enn ett år, kan du få pergo-kur av legen din for å få el, om du sliter med det. Ønsker deg ellers masse lykke til Snart må jo spiren sitte hos deg også
emporium Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 trenger ikke å ha prøvd så lenge som et år for å få pergo. har prøvd siden mars - fant ut i dag at jeg ikke har el - fikk pergo - skal begynne på søndag var hos gynekolog jeg fikk pergoen (eller resepten, da, hehe)
Gullklumpen! Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 Tusen takk for at du svarte:) Jeg skal til fastlegen min til gyn. sjekk den 9. okt. Kan jeg da si at jeg har prøvet å bli gravid siden mars og så spørre om å få pergo hvis hun ikke sier noe?? Ønsker deg lykke til!!!
2 nøster Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Jeg har ført "logg" siden i fjor, og jeg ligger mellom 23 dager og maks 29 dager, som regelt 25/27 dager. Ille kjipt egentlig! Så selv om vi ikke har prøvd aktivt sååå lenge,så vurderer jeg å bruke EL tester snart. Forstå meg rett, men å ha sex i over halvannen uke, for å være sikker på å treffe EL - begynner å bli litt slitsomt..hehe.. Legger litt demper på det spontane i kjærlighetslivet, kan man si Jeg som alltid har syns at jeg har ganske stabil syklus..haha.. Lykke til ialle fall!!! Krysser fingre for deg!
emporium Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 hei pricilla min gyn foreslo pergo som ett av 3 alternativer akupunktur dyp bindevevsmassasje og pergotime Jeg hadde tenkt å si (dersom hun ikke nevnte det) at jeg ønsket å få hormonbehandling, og at jeg har hørt at pergo har hjulpet flere. Lykke til hos gyn, og forbered deg på hva du ønsker - så blir det lettere å ta det opp dersom vedkommende ikke gjør det. =O) Og lykke til med videre prøving - det blir snart vår tur til å hoppe over til 1. trimester får vi håpe =O)
Gullklumpen! Skrevet 28. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. september 2007 Vi Må håpe på det!!! Er utollmodig (skrives det sånn??) Vill bli gravid NÅ! Koselig å bli kjent med noen her inne. Er ny her så det tar litt tid før noen svarer...kjempe fint at du tok deg tid. Vi prates folkens:)
emporium Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 utålmodig (bare svarte fordi du spurte, hehe) lykke til =O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå