Gå til innhold

Har noen av dere klesskap til barna/dere selv fra ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen anbefalinger? Størstesnupp har knekt en plate i skapet(jada sto å hoppet i det uten at mamma så det hehe) så hele skapet er skevt så må nok ut etter nytt. Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har pax garderobe skap på soverommene, de er takhøye (2,36 tror jeg) og de rommer kjempemasse!

jeg er veldig fornøyd:)

Skrevet

Tusn takk for svar:) Frem til nå har han bare hatt et sånt "billig"skap fra jysk å det tålte i hvertfall ikke at gutten hoppa inni der;)

Skrevet

Vi har også de høye pax-skapene. Ulempen er at de må skrus fra hverandre dersom de skal flyttes til et annet rom, men det gikk jo greit det også;-)

Vi har innredet med plastkurver på skinner i stedet for hyller, og det synes jeg er veldig praktisk. Mulig det ikke blir fullt så praktisk hvis snuppa skal oppi dem og hoppe, men det er vel en stund til. Skuffene på pax-skap tåler at hun klatrer oppi dem, da, hun veier ca 11 kg:-)

Skrevet

Hehehe... Dette skapet skulle jeg gjerne sett at han klarte å ødelegge. Datteren vår tar med seg venninder og setter seg inni skapet og har med seg litt kjeks og greier inn der. Kan sitte lenge av gangen inni skapet! Litt søtt det da. Har det fine rommet... Og velger å sitte i skapet! Hehehe... (de er 4 år, da, så ikke så store og tunge, men de herjer jo likevell...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...