Piipii Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Hvordan fikk dere tak i han/henne? Har dere noen å anbefale? Og hvor mye betaler dere for han/henne? Vi har tenkt å skaffe oss en, men aner ikke hvordan man går fram, så håper dere kan hjelpe:)
Tiriltutta Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Vi ahr vaskehjelp hver 2 uke - superdigg! Vi betaler 120 kroner timen, men vet om andre som bare betaler 100 kroner. For meg var der viktig å få tak i en vaskehjelp jeg kunne stole på. Jeg forhørte meg derfor med alle venner og bekjente, og fikk tilslutt tak i ei polsk jente som var venninne med vaskehjelpa til min venninne.. Er dessverre ikke 100% fornøyd, men orker ikke å si henne opp før jeg evt. ahr fått tak i en ny..... Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Fikk tak i bulgarsk vaskehjelp gjennom vaskehjelpen til mamma. Det kan lønne seg å spørre noen som har, og høre om hun har mulighet til å ta flere oppdrag, eller om hun kjenner noen andre som har dret. (Nå bare antok jeg at det var en kvinne.....) Vi betaler 100 kr timen annenhver uke og er ganske fornøyd. Det blir aldri så bra som hvis man får ånden over seg selv, bare at det er så sjelden for mitt vedkommende...
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Vi bruker samme som naboen, og de fant gjennom noen paa jobben. Betaler vel 120 kr timen, er der 3 timer hver uke. Kjempedeilig... Vi orker aldri gjoere det selv, naa kan vi bruke den tiden paa noe annet. Ikke helt fornoyd med alt, men det er bedre enn naar jeg gjoer det for aa si det saann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå