_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Heisann:) Skal kjøpe madrasse til sprinkelsenga, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe. Hvilken madrasse har dere kjøpt?
line_n & sara Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 jeg kommer til å kjøpe den nest dyreste på ikea, og en overmadrass!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Jeg kjøpte en skumgummimadrass fra jysk som kostet 149,- kr, og en overmadrass til samme prisen i tillegg...
Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Jeg har kjøpt anatomisk madrass fra Jysk til 500 kr og overmadrass.Den til 149 blir for dårlig til sprinkelseng,men går til vugge hvor de ikke ligger så lenge.Jeg jobber med å selge madrasser,så tro meg.Kjøp deg en ny og bruk den billige f.eks i reiseseng.
Vårenzia Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Jeg kjøpte svanemadrass. Perfekt at man kan ta ut lag for lag på madrassen for vaske. Synes man bør legge litt penger i madrass så mye som barna sover de første årene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå