Gå til innhold

Noen som har obs sine vintersko til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror merket er Tex, eller noe lignende. Ble kåret best i test for 1 eller 2 år siden.. Finner hvertfall i beige og rosa veit jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet åssen sko jeg mener? Lurer på om jeg skal kjøpe de,. om de er noe bra..hmm

Skrevet

Friends sine du mener?

Vi har kjøpt dem til begge jentene våre. Har jo ikke vært rare vinteren enda så det er ikke blitt brukt noe særlig.

Skrevet

Nei, er ikke friends jeg mener.. Hmm.. Tror det bare heter Tex jeg.. Er litt usikker...

Skrevet

Ok. Kjenner ikke til de.'

Friends blir solgt på OBS og kom best ut i test i fjor. Jentene mine sine er beige og rosa.

Skrevet

Oki, for jeg så på friends sine og nemlig.. Så var ikke de.. hehe... Men er de bra da? Får dra tilbake å titte på de andre også en gang til... Er så irriterende å ikke huske hva de heter..

Skrevet

Jeg hadde Friends sine N-tex sko i fjor og har kjøpt i år også til eldstemann. De hadde ikke i 22 til mini så det ble skofus i år.

Skrevet

Ja, da var det vel de jeg mente.. hehe.. Går ikke de ned til str 21?

Skrevet

De kom dårligst ut i test i år, leste det akkurat nå i foreldre og barn. Er ikke vanntette. Står "ikke vanntette og puster dårlig. Svært god varmeisolering"

Skrevet

Dette var coop friends sko, med N-tex membran

Skrevet

Merkelig at de plutselig er dårligst i test i år, når de har vært best i test et par år på rad! Hva er nytt, liksom? Mystisk!!

Skrevet

Ikke noe er nytt, det er akkurat de samme skoene som forrige året og året før det. Cluet er å ikke stole 100% på slike tester

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...