Tøysetipp Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Bare for at jeg egentlig skal gjøre forarbeid til en klassetime, men later meg her i stede.. Så ville jeg bare dele med dere at.. at.. jeg er skikkelig.. virkelig.. inderlig.. innmari.. inn i hampen... deilig forelsket !! Solen skinner for oss i Sarpsborg i dag. Og all verdens umulige elever og barn kan bare trasse, skrike, opponere så mye de vil! (Godt de kan sendes i retur ;-).. Jeg går og svinsesvanser rundt.. Varm om hjertet.. Tar meg en kaffekopp og heller så fullt at begeret nesten renner over. Spiser matpakken min, men halsen er ikke helt enig..Orker ikke mat..nå.. Jeg er forelsket og det har vart en godt stund også. Heldige meg :-)
Mille** Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Så deilig! Kan fortsatt kjenne meg forelsket etter 11 år sammen med mannen min. Heldige meg også! )
Tøysetipp Skrevet 27. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2007 Ja,heldig deg også - det er ikke alle forundt dèt :-) Godt det finnes et håp om den deilige følelsen kan vare i mange mange år..
WP-TLogPeanut Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Så herlig da, en fin følelse Håper den er gjengjeldt ;D
jordbærsjokolade Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Å så deilig da:) Nyyyt det!
Tøysetipp Skrevet 27. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2007 Ja, det er den - i aller høyeste grad :-) Vi har vært kjærester en liten stund..
Tøysetipp Skrevet 27. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2007 Takk:-)... Neeiiii, nå må jeg bare løsrive meg.. Vil ikke vil ikke vil ikke...!!! he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå