Gå til innhold

Hjelp! ang overnatting.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå lille frøken er tre måneder skal vi i bryllup. Mormor og morfar skal passe henne. Men er så i tvil om de skal ha henne hele natten eller om jeg skal hente henne hjem. Hun sover fra kl 22 til kl 07 uten matpause så sånn sett vil hun ikke savne meg. Hun tar fint flaske også, og ser sine besteforeldre flere ganger i uka......

Noen synspunkter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor foreldrene dine i nærheten? Hva med at dere i såfall overnatter der? På den måten kan de ta den lille men du er i nærheten i tilfellet. Da vil du sannsynligvis slappe mer av :-) Ellers så tror jeg det vil gå kjempebra uansett siden hun kjenner dem så godt.

Vi skal på fest i helgen og det var meningen at lillemann skulle sove hos tanten sin men nå har tanten selv foreslått at hun kan overnatte hos oss i stedet, der han er mest vant siden det er første gang, og må innrømme at jeg ble lettet da hun foreslo det enda han er over 6 mnd nå :-)

Hønemor jeg? Neida *ler*

Skrevet

De bor i nærheten ja, men vi har ikke plass til slik overnatting, og de holder på å pusse opp så de har heller ikke :( De kan jo selvfølgelig sitte her til vi kommer hjem, men de koser seg jo mer hjemme hos seg selv. Og jeg tenker kanskje det er værre å vekke vesla midt på natten.... iallefall når vi har begynt å få litt på stell her.... :)

Skrevet

Jeg syns du skal la frøkna sove borte, jeg! Det går som regel veldig bra! Siden hun sover så bra er det jo ikke mye som kan skje. Og da er det mye lettere å la henne være borte en annen gang dere skal på noe!

Skrevet

Enig med hun over. Hun kjenner besteforeldrene sine godt, hun sover godt om natten og dere er ikke langt unna. Det går helt sikker kjempebra.

Kos dere i bryllup .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...