Gå til innhold

Andre som har hovnet opp ved symfysebenet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig opphovnet ved symfysen (på venstre side)... Har vært det halvannen uke nå, og har vondt der i tillegg (når jeg har gått mye eller ligget for lenge). Var hos lege som mente det ikke var noe å bekymre seg over, men kunne relateres til mild bekkenløsning. Skulle ta det mer med ro hvis jeg fikk mer vondt.

 

Når sambo derimot trykker for å kjenne sier han at det kjennes ut som hovne lymfeknuter - at han kan kjenne det godt.... Hmmm.... Jeg blir så småredd - hvorfor skal liksom lymfeknutene hovne opp?!

(Nå er jeg forkjølt og har vært det en uke, men skal vel ikke hovne opp DER da...?? )

 

Burde jeg kontakte legen å få henne til å sjekke? Jeg har nettopp byttet fastlege pga flytting så det blir første gangen hos henne - har ellers ikke time før den 15. okt....

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...