Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Mathias er 6mnd nå og har fått fast føde sida han var 3mnd. men hele uka nå har han bare brekt seg! han vil bare ha melk. har prøvd mange forskjellige middager/grøter, men ingenting hjelper. hva kan jeg gjøre nå?
Mamman til M&E Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Har hørt om flere som har opplevd at babyen plutselig ikke vil ha fast føde lenger etter å ha spist det en stund men ikke opplevd det selv. Håper noen kan gi deg gode råd, og visst ikke så hadde jeg tatt kontakt med hs og bedt om råd der. Han sulter ikke for å si det slik og han kommer helt sikkert til å ta maten igjen om en stund. Du må nok bare fortsette å prøve. Vil bare si lykke til, håper det ordner seg snart igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå