Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Jeg har kikket en del på barnester nå... men skal jeg kjøpe 0-12 mnd eller 0-4 år? Sparer jo penger på å kjøpe et sete som holder lenger, men de ser så store ut for en liten nyfødt..
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg skal kjøpe 0-12 mnd, men det er fordi jeg har to andre seter etter jenta mi i større størrelser. Nyfødtsetet ble spist på av mus i fjor vinter og vi må derfor investere i et nytt et nå. Vurderer Maxi Cosi Cabrio Fix eller HTS BeSafe Izi Sleep, men har ikke bestemt oss enda....
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Ok... jeg kommer nok til å kjøpe den fra HTS besafe izi sleep. den kan man jo bære med seg og babyen kan sove liggende osv... aner du hvor mye den koster?
Gjest Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Vi skal leie på helsestasjonen vi, så vet ikke helt hvilket sete vi ender opp med... men mye billigere er det =)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Klart man kan, har du ikke hørt det??? Mange forsikringsselskap som leier ut, helsestasjonene skal leie ut, og mange baby-butikker leier ut... Mye billigere, for den minste bil-stolen har man ikke lenge altså, etter min erfaring...
Gjest Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Ja, man kan leie forskjellige plasser, som anonym over her sier. Vi vil heller bruke penger på en skikkelig bilstol når babyen er større, og kan ha en stol over lengre tid! Så leier vi en skikkelig stol mens babyen er liten.
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 28. september 2007 #8 Skrevet 28. september 2007 mener det koster rundt 3000 med basen (isofix), rundt halvparten uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå