Gå til innhold

Frustrasjon !! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å venter på tr, da jeg er over ikm. Og jeg vet tanta kommer da jeg kjenner mens smerter, og har hatt litt brun utflod hver dag siden forrige fredag. Men ikke svarte om den dumme tanta dukker opp. Jeg håper virkelig den kommer i dag, for vi har fest på jobben lørdag, og det er ikke mye gøy å gå på fest med oppblåst mage, vondt i magen og må springe på do i ett sett å skifte. Dette er nok eneste gang jeg sier at jeg ønsker tanta kommer ;) he he.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg... :) Er mange her inne nå som går og venter......! Er selv ca en dag over ikm, har DE mensfølelsene, men ikke kommet enda..... Har du testet da? Kan jo hende du er gravid, og da "driter" du vel i om magen er oppblåst osv. til lørdagen? Feste kan du gjøre for det, selv om det blir alkoholfritt :)

"God bedring", og håper magen din er snål av en GOD grunn!!! He, he.

Skrevet

Selvfølgelig håper jeg at jeg er gravid. Men har ikke testa enda, har ikke gidda å gjort det pga at jeg har sett på dette som symptomer på tr. Tipper jeg venter til i morgen, og har ikke tanta dukka opp da, ja da må jeg ta en test. Jeg fester gjerne alkoholfritt altså ;) skal ikke stå på det. :D greit å få ut litt frustrasjon her som mange er i samme situasjon. Ikke så greit å måtte forklare til andre når de ikke vet vi prøver en gang ;)

Skrevet

Lykke til med testingen imorgen da.... Jeg har heller aldri testet før ikm, da jeg regner med at tr dukker opp... noe hun dessverre har gjort hver måned siden vi startet.... :( Blir for dyrt å teste og teste....!

Men denne pp'en klarte jeg ikke å la være og testet på ikm-dagen, men den var negativ. Så dukker ikke tanta opp før i morgen, tror jeg at jeg skal teste igjen. Er i min 14. pp (om jeg ikke alt har skrevet det), og litt lei.

Masse lykke til i morgen. La oss håpe du får en knallpositiv test. Ha det gøy på fest, med en liten (stooor) hemmelighet i magen!

Skrevet

Takk for det :) er jo kun i 4 pp, så jeg er klar over at det kan ta litt lenger tid enn dette. Og jeg tenker som så, at hvis jeg venter til over IKM med å teste, så blir jeg ikke like mye skuffet over alle de negative testene siden man ofte gjerne tester litt for tidlig ;) Og kommer tanta så blir jeg skuffet en gang, i stedet for flere ;) forståelig?? he he. Heldigvis så er min samboer rolig og stresser ikke. Han synes gjerne det blir stress av at jeg plutselig vil ha så mye sex i en periode heller ;) mannfolk er nå rare da. Først klager han av for lite sex, og så klager han av for mye. Ikke greit å bli klok på nei.

Lykke til med testingen du også. Håper virkelig den sitter for deg som har prøvd så lenge. Det unner jeg deg av hele mitt hjerte.

Skal nok rope ut når jeg finner ut av dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...