MinaMamma Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Nå skal vi snart ha 15 tre- og fireårringer her på bursdag. Snuppa gleder seg veldig! Tenkte å ha noe middagsmat først og så kaker etterpå. Det eneste jeg har tenkt på er å lage morsomme muffins som jeg setter rett på bordet som en lang kålorm. Og så skal jeg prøve å lage fine kaker. Andre gode forslag til mat?? Hva med leker/litt opplegg? Kom med gode forslag:-)
*Rutletutt* Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Vi tar den lette utveien i år...bursdagsbesøk på Lekeland:o))) Men som forslag til deg vil jeg si hjemmelaget pizza til middag - det er vel noe de aller fleste barn liker - og er sunnere enn pølser... Fikse etter godtepose (om du skal ha det)
MinaMamma Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 Har lyst til å fiske, men ikke etter godteri. Poser med klistremerker kanskje????
*Rutletutt* Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Ja, det er sikkert en like stor hit:o) Hva med et stort fruktfat med oppskjært frukt som ananas, mango, melon, druer, kiwi og nektariner - er jo "snop" det;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå