Gå til innhold

Mamma klipte panneluggen på datra mi i går!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ser ut som en gutt...... :o hehe

Ble litt fornærma jeg :s Men fikk meg ikke til å si noe,da hun klipte henne passa hun henne nemlig hjemme hos seg så jeg fikk slappe av litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm...

Du får trøste deg med at det gror ut igjen. :)

Tror kanskje jeg ville ha sagt noe til min mamma om hun hadde gjort det samme, uansett om hun ellers var hjelpsom og snill. :S

Skrevet

Mamma gjorde det samme med guttene her i huset. Brukte maskin og klippet hele hodet. Jeg ble kjempefornærma, og det sa jeg også! Minstemann hadde sånt fint englehår, og alt forsvant....hun hadde tatt vare på en liten krøll som hun hadde putta i en pose!

Skrevet

Hehe ja,jeg får trøste meg med det :)

Tenkte på det etterpå jeg og , at jeg skulle sagt noe men...fikk meg ikke til det..er for snill jeg og da sjø hehe

Skrevet

Jeg som bestemmer hvordan mine unger ser ut. Aldri om mamma eller noen andre får røre:)

Skrevet

Oh fy fa...bian.... Da ville jeg vært langt mer enn fornærma ja :o

Så frekt,med maskin og da!!

Er nok glad mamma ikke rørte de herlige lyse krøllene bak ja :D Skal slutte å klage nå hehe

Skrevet

Huff... Men heldigvis vokser det ut igjen, og det var jo baaare panneluggen.........!

Men som det skrives over her, om moren min hadde klippet av alt håret på ungene mine, hadde jeg blitt kjempesur! Uansett om det vokser ut igjen! Ingen skal vel få ta baby-håret før foreldrene ønsker det selv!??? OG "barberte" smågutter er ikke noe fint.... Ser ut som små pøbler. Men, hver sin smak!

Husker søstra mi klippet nevøen min selv før. Jeg lo så jeg nesten datt av stolen, da han ikke satt stille, og hårklippen ble deretter. Han var vel maks 2 år, og hakk både her og der. Men han gliste fornøyd han.. he, he.

Skrevet

Hehe ja,han visste vel ikke bedre,lillegutten :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...