Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Lager dere middagen,eller rydder dere opp etterpå? Jeg rydder heller opp,jeg er ikke akkurat glad i å lage mat..;o)
Boulengerina Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Viss jeg får fred og ro så lager jeg helst maten:) Men om jeg har utålmodige unger hengende rundt beina rydder jeg heller etterpå, for da kan de være med å hjelpe til:) Vil ikke ha små barn rundt kokende kjeler osv..
Minesmå:)+en til! Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Som oftes gjør jeg begge deler... Sambo kan ikke lage mat og er heller ikke så begeistret for å rydde etter seg...sukk Skulle jeg velge ville jeg laget middagen=) Det er kjekkest!
WP-TLogPeanut Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Lager middagen Er ikkeno gla i å lage mat jeg heller men... Haater å ta på fat og kasseroller med kalde rester , UH det er ekkelt Men har som regel ikke så mye valg for tida,må både lage og rydde
Gjest Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 rydde opp ja.. men vil helst slippe begge deler.. er ingen husmor at all jeg altså
Honningmelon Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Da vil jeg helst rydde opp (selv om jeg ikke syns det er noe morsomt heller), for jeg syns det er kjedelig å lage mat. Er som regel sambo som kokkelerer og jeg som rydder.
Torpekjærringa Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 lager maten ) mannen min rydder som regel )
Gjest irismor Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Jeg gjør begge deler. For skal jeg vente på at samboeren gjør det. Ja da kan jeg vel vente til oppvaska går av bordet selv =)))
*Rutletutt* Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 Lager helst middagen...men blir som regel til at jeg gjør begge deler;o)
Mille** Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 Når jeg har tidligvakt så er jeg ferdig en time før mannen min på jobb, derfor lager jeg middagen. Han må da rydde og det syns jeg egentlig er deilig å slippe. Kan bare slappe av etter middagen, god og mett i magen! )
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. september 2007 #12 Skrevet 27. september 2007 Kan man velge? Mat er mitt domene, både før og etter. Og jeg er en god kokk.
LivetErEnLek Skrevet 27. september 2007 #13 Skrevet 27. september 2007 Jeg lager mat og samboeren rydder. Er veldig glad i å kokelere, så dette er en ordning som passer meg glimrende. Hvis vi spiser sent og snuppa er grinete, så rydder jeg mens han tar seg av henne. Han er sjeldent hjemme før halv seks på ettermiddagen, så timene fra da og frem til legging, er hellig pappa-tid her i huset.
yasmina Skrevet 27. september 2007 #14 Skrevet 27. september 2007 jeg lager alltid mat, rydder aldri...
LapScouse Skrevet 27. september 2007 #15 Skrevet 27. september 2007 Jeg lager heller middag enn aa rydde opp, men tar mine tak og soerger for at golv og flater er rene. Kjaeresten min er utrolig flink aa hjelpe til med middag og tar oppvasken foer han legger seg. Holder paa han
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 27. september 2007 #16 Skrevet 27. september 2007 skulle gjerne slept å rydde, men må nok gjøre begge deler.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå