Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Har fått verdens største og mest smertefulle hemoroide. Er bare 17 uker på vei - hvordan skal dette gå utover i sv.skapet? Noen som har kjerringråd eller tips? Kosthold? Medisin? Hva som helst!!
Mooncake Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Uff, jepp, begynner å slite litt med dette selv. Hadde det også under hele forrige svangerskap. Jeg bruker Vi-siblin, som er et fiber middel som øker volum på avføringen. Mitt problem er at avføringen er veldig hard. Det hjelper litt, men jeg har vel innfunnetmeg med at jeg kommer til å ha de der en stund. Man kan jo også smøre med kremer osv. Det finnes en smertestillende hemoridekrem som er veldig kjekk å ha med seg i baggen til sykehuset...
Marit & de 3 knøttene Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Det finnes heldigvis hjelp mot dette. Spør på apoteket etter salve og stikkpiller som heter alcos anal! Det hjelper!! Startet på det i forrige uke og nå er alt så myyye bedre! Etter fødselen kommer du til å ha samme problem igjen så det er et godt tips å handle inn på forhånd så du har det klart til du kommer hjem. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 scheriproct funker som bare det! Den kan du bruke selv om du er gravid, og er ikke på resept:-) Hjelper nesten umiddelbart faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå