Gjest Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 en kaps på hode? Mer en halv parten har kaps har jeg sett!!! Er det "fashion" nå å gå med kaps? Eller er det en Drammen-greie?? Lurer jeg.... (og mangler fantasi for morsome spørsmål....)
Gjest Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Syns ikke det er fint med caps innendørs!!!! Hadde min samboer gått med caps under fødsel hadde jeg bedt han ta den av. Ser ut som at de har det travelt og bare er en tur innom for å føde.... Hihi.
trøndermamma Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 he he...satt og lurte på det samme. De er svette og klamme, og løfter på capsen i ett sett, men å ta den av seg...nei.
WP-TLogPeanut Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Hehe det tenkte jeg og på.... Bad hair day sikkert
Gjest Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 greit å se at flere har tenkte det samme... now the world is a better place
Twig Skrevet 27. september 2007 #7 Skrevet 27. september 2007 Hehe, det er ikke så mange som bruker caps i Drammen altså.. Jeg har ikke sett så mange av dem, annet enn på jordmødrene
Tøysetipp Skrevet 27. september 2007 #8 Skrevet 27. september 2007 Det der er du ikke alene om å ha bemerket.. Er de spillt inn på sommeren mon tro? Jeg bare orker ikke.. Har en greie for capser. Ofte er de grå i kanten av møkk.. De blir ofte godt brukt og lite vasket. Og i tilegg et alternativ til ikke å vaske håret en dag. Og når de bøyer skjermen slik at kantene blir avrundet.. I rest my case og tier.. Jeg trodde nemlig min skrekkelse for capser var årsaken til at jeg bemerket at så mange av fedrene bar dette hodeplagget. Men, takk og pris - vi er fler altså :-)
*Rutletutt* Skrevet 27. september 2007 #9 Skrevet 27. september 2007 He he - ikke bare deg, Sexless - har lurt på det samme:o) Hadde det vært MIN mann med caps da jeg fødte hadde det faktisk irritert meg noe grenseløst...vet ikke hvorfor...blir litt irritert når han går med caps inne uansett - så under en fødsel hadde det vært en big issue, he he;o)
Gjest Skrevet 27. september 2007 #10 Skrevet 27. september 2007 hadde samboeren min hatt caps på seg ved fødsel hadde jeg sparka han ut
suseduse Skrevet 27. september 2007 #11 Skrevet 27. september 2007 jeg er i fra drammen, og tror det er ganske tilfeldig, for ingen jeg kjenner bruker caps i drammen... men sprøtt at så mange møter opp med det!
1stor1liten =) Skrevet 27. september 2007 #12 Skrevet 27. september 2007 hehe, nei da hadde dere ikke likt min samboer på føden.. han går med caps nesten hver dag, kan gå uten også, men er så vant med å se han med den at jeg ikke bryr med i det hele. Nå er han latino og har mer den stil enn annen da
snirkeline Skrevet 27. september 2007 #13 Skrevet 27. september 2007 He,he...har jeg egentlig ikke tenkt på:-) Kankskje de begynner å få litt "måne",og har litt komplekser? :-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 27. september 2007 #14 Skrevet 27. september 2007 har du latino mann, tipper at dere har en søøøøøt baby:)
EnJente_m_EnJente Skrevet 27. september 2007 #15 Skrevet 27. september 2007 jeg tror disse mennene visste det skulle være kamera der, er nervøse og kanskje redd for å gråte på "kamera" derfor har de caps på...heeelt forståelig at de vil gjemme seg litt ! Er ikke mange som hadde latt seg filme i en så sårbar situasjon !
mamman til ana Skrevet 27. september 2007 #16 Skrevet 27. september 2007 Haha min går også med caps heeele tiden , så det er jeg blitt kjempe vant til. Syns han er kjekk med den:-) Tror tilogmed han hadde den på når jeg fødte, men det gjør ikke noe:-) "Vist mannen min hadde på seg caps på føden så tror jeg at jeg hadde hevet han ut" kjære vene... Tror nok ikke det er det første dere hadde tenkt på under fødselen, da er dere ihvertfall meget forfengelige i mine øyne:-)
Gjest Skrevet 27. september 2007 #17 Skrevet 27. september 2007 Vi fødte også på Drammen. Sambo hadde ikke caps på seg - men så faktisk en del pappaer med caps der ja
Storebror & Lillesøster Skrevet 27. september 2007 #18 Skrevet 27. september 2007 Min mann bruker det til og fra jobb,fordi han ikke steller håret siden han har hjelm på på jobben. Og har det av og til på når vi går tur og ikke har stelt håret,skjønner ikke hva som er så galt med det,alt det vi skal bry oss om,gutta bruker det val som en pynteting på hodet,akkurat som jenter bruker,strill,bøyle,hårband og vi bruker da også hatter/capser. Det er så klart fler måter og bruke caps på,noen bruker samme caps hver dag hele dagen både på jobb og hjemme,mens noen bruker den fordi de liker det,og syntes det er fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå