Gå til innhold

Hvorfor kan ikke usa rydde i burma da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juntaen der har styrt siden 2 verdenskrig. Ikke er de spesielt snille heller. Atomvåpen har de sikkert også. Men olje? Nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig skummelt å legge seg ut med skumle-Kina i et land max 2% av amerikanerne har hørt om...

Skrevet

Bedre så snikbombe Korea litt jevnt, der har de jo tross alt bekjempet den største trusselen av alle. Kommunismen.

Skrevet

Ja hva hadde livet vært uten Mash?

Skrevet

Ellers er jeg stolt av at jeg vet hva MASH står for. Vi feite må ha våre nisjer.

Skrevet

Neppe en birolle i presidenten en gang. Han bør være takknemlig for Koreakrigen.

Skrevet

Neppe en birolle i presidenten en gang. Han bør være takknemlig for Koreakrigen og sitt krigshissende hjemland.

Skrevet

Nå fucker serveren bigtime her. Skal vi klikke mange ganger på lagreknappen?

Skrevet

Nå vet jeg også.

Skrevet

Altfor lite serverfucking, knappen forsvinner når den trykkes en enslig liten pinglegang.

Skrevet

Kjedelig. Litt som oppgaven min. Har ikke lyst til å skrive teoridel, det er jo ikke noe nytt?

Skrevet

Lurer på om du kan si at du har gjort det og at de må være blinde eller dumme eller for den saks skyld feite om de ikke kan lese den? Funka jo i Keiserens nye klær, samt i partiprogrammer både her og der.

Skrevet

Ja? Men foreleseren min er både dum og feit. Men på den andre siden så vil han veldig gjerne være intellektuell, så det kunne fungere. Nå har jeg forresten skrevet et sitat.

”Moralsk oppdragelse står sentralt i pedagogisk sammenheng. Gjennom formidling av normer og verdier bidrar vi til å forme de personligheter som skal bære morgendagens samfunn. Få sider ved pedagogisk virksomhet har så klare samfunnsmessige konsekvenser som den moralske oppdragelsen. ”

Joggu er det pompøst å være lærer!

Forslag til god "hjemmealeneogingenvethvajegspiser"lunch?

Skrevet

Tzatziki med symbolske grønnsaker dyppa oppi... Hvitløk nok til å holde Dracula i grava...

Eller

1 beger rømme

1 bunt dill, klipt opp

1 beger rensa reker

2 fedd hvitløk, hakka

Bland i ei ildfast ei, strø ost på, ovn 20 min, stapp inn baguetter de siste ti min. Et og vær glad.

Skrevet

Hørtes godt ut begge! Nå skal jeg spise!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...