♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Dette skjedde faktisk oss.... Det er mye man ikke tenker over når man flyr rundt i snekkerbukser... Vi restaurerer terassen her hos oss, og lillemann på 8 mndr er på lekerommet sitt.... Bestefar og pappan er inne på rommet og leker med han... Fredfullt og fint:) Da de forsvinner og jeg mater lillemann, og der etter legger han til sin ettermiddagsdupp, så går jeg inn på lekeromet hans... Ved siden av alle lekene hans ligger det en steinelkniv! Ble jeg sint? Det VET dere at jeg ble..... SÅNT skal IKKE SKJE!! Grøsser hver gang jeg tenker på hva som kunne skjedd... Det skremmer meg sånn. Hadde lillevennen vår funnet den hadde han selvsagt puttet den i munnen og kunne kutte opp hele kinnet, for å si det mildt... Og den følelsen inne i meg da jeg så den ligge på gulvet der, den unner jeg ingen.. Selv om de knivene må "dra's" ut av beholderen, så hjalp det lite, for dette knivbladet skle lett ut av seg selv. Så til alle som pusser opp hjemme.... Be de med kniver, skrutrekkere, skruer, spikere i buksene, om og være litt obs på at det kan faktisk falle ut! Et tips fra en med en ubehagelig erfaring om dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå