MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Noen som vet om dette kan ha en sammengheng? Hadde en veldig vond BLdag i går, og har ligget i natt med veldig øm mage, (+ fortsatt vondt bekken.) Øm bare nederst, der "gravid-kulen" begynner. Vondt å trykke på, og vondt når jeg beveger meg. Har ringt JM, som forhåpentligvis ringer meg opp igjen når hun får tid. Men i mellomtiden; Noen som kan berolige en ellers så avslappet sjel?
LiKr Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Jeg har symfysevondt, men ikke skikkelig sterk BL om du skjønner... mest vondt etter å ha gått endel, og ligget lenge... Men har vondt i magen nesten hver morgen når jeg våkner, snur meg i senga og står opp. Må ligge på siden og bøyd (som i fosterstilling) i senga for å ikke kjenne smerten. Går bøyd inn på badet om morgenen, men etter å ha tisset går det liksom over. Er merkelig, kommer ca hver natt/morgen..... Også går det over utover dagen, etter jeg har beveget meg mer. Har ikke sjekket det opp, og vet ikke om d har sammenheng med bekkenet. Kjenner fint med liv og regner med alt er bra da. Det er som du beskriver vondt å trykke på, og spesielt vondt dersom jeg ligger på rygg og strekker ut beina... Tror ikke det er noe farlig du kjenner, man har vel mer luft i magen som ikke klarer komme like godt ut som før.... Alt forskyver seg jo inni magen, så tarmer osv blir presset på. Håper du får ca samme svar hos jordmor
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2007 Takk for svar! Jeg har snakket med føden, som mente at det kunne komme fra BL og en tøff dag. At jeg skulle følge litt med på det, men hvis det gikk gradvis over, så var det ingen fare! Så da satser jeg på at det ikke kommer igen med det første! Har litt av det du beskriver til vanlig, men dette var så annerledes. Vondt rett og slett, ikke bare ubehagelig.. Mye rart som skjer med kroppen for tiden gitt!
mamma til 2 små:=) Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Jeg hadde øm livmor...fikk kjempe vondt når jeg satt i bilen ---------i humpene! det var så gale en gang at jeg ble kjørt til legevakten. Det var hvist ikke farlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå