Gå til innhold

Dette er en veldig god dag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sola skinner. Min mentale alder er 28 (dvs 13 mindre enn jeg egentlig er...). Jeg har fått vaskemaskin som virker igjen etter tre uker uten maskin (med tre barn, jeger pluss pluss har det vært en utfordring for å si det mildt...).

Så dette er med andre ord en god dag.

Jeg vil derfor bruke av dette overskuddet til å ønske dibbedamene det samme!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres bra ut :o))

 

Ønsker deg en super dag....ikke sløs den bort med å bare vaske klær nå da ;o)

 

 

Skrevet

:)

Så kjekt å høre! Takk i like måte!

Skrevet

Så kjekt da:o) En ganske bra dag her også...med strålende solskinn etter x-antall dager med regn, regn, regn (var fint i går også...) så nå skal jeg snart ut på lang trilletur:o) Huset får bare flyte til i ettermiddag...;o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...