3b@rn Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Sola skinner. Min mentale alder er 28 (dvs 13 mindre enn jeg egentlig er...). Jeg har fått vaskemaskin som virker igjen etter tre uker uten maskin (med tre barn, jeger pluss pluss har det vært en utfordring for å si det mildt...). Så dette er med andre ord en god dag. Jeg vil derfor bruke av dette overskuddet til å ønske dibbedamene det samme!
Torpekjærringa Skrevet 27. september 2007 #2 Skrevet 27. september 2007 Høres bra ut )) Ønsker deg en super dag....ikke sløs den bort med å bare vaske klær nå da ;o)
håper på fulltreff Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Så kjekt å høre! Takk i like måte!
*Rutletutt* Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Så kjekt da:o) En ganske bra dag her også...med strålende solskinn etter x-antall dager med regn, regn, regn (var fint i går også...) så nå skal jeg snart ut på lang trilletur:o) Huset får bare flyte til i ettermiddag...;o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå