Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #1 Skrevet 27. september 2007 Hei! Sambo reiser på jakt i helga og tar med seg jentungen til besteforeldra - jeg har for en gangs skyld valgt å være igjen hjemme, heeeelt alene :-) Føler virkelig for en skikkelig frihelg, prinsessa på 4 har ikke fått bhgplass etter at vi flytta til Bergen, så jeg går hjemme med henne - kan faktisk bli ganske slitsomt til tider ;-) Men altså, nå skal jeg virkelig nyte helga til fulle, og trenger litt tips til hvordan jeg virkelig kan nyyte fritida! Skal sove akkurat så mye som jeg vil, legge en ansiktsmaske og kanskje gjøre et forsøk på å barbere beina etter gammelt, lage god mat, leie noen filmer kanskje.. Gå tur, og invitere noen venninner på middag på kafè eller noe.. Flere gode forslag? :-)
Fløffy Skrevet 27. september 2007 #3 Skrevet 27. september 2007 Sovet og spist masse digg og BOSATT meg på sofaen. Hadde jeg ikke vært gravid ville jeg hatt skikkelig jentefest!
Mamzen Skrevet 27. september 2007 #4 Skrevet 27. september 2007 Sovet, dratt på spa, restaurant med venner, kafe, shoppa og slappet av. Det ville jeg ha gjort
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Ta en tur i en svømmerhall med voksenavdelingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå